2014年10月19日 星期日

綠茶紅豆卷蛋

打起十二分精神,
弄點吃的。
 
 
綠茶紅豆卷蛋
 
 
 
很軟, 綠茶味也足,
只是,
卷得不好,
把忌廉都擠都外邊去。
 
 
這些日子,
沒多少個香港人會不難過,
警民衝突最是令人難過。
 
加上開始服藥,
而藥物又令我疲憊不堪,
都沒有甚麼精神上網了。
 
這兩天放假,
每天都睡至十一點後才起床,
人才精神一點,
可以想像,
上班的日子根本只像行屍走肉。
 
工作依然動氣,
而我的火氣並沒有因為藥力而消散。
 


16 則留言:

  1. 咩嘢事吖? 放鬆D, 好多嘢唔係我地可以控制

    回覆刪除
  2. 我也覺得專心做食物,人會開心d。

    回覆刪除
  3. 食呢啲藥唔會即時見到效果架,但係副作用就會即刻出,所以攪到好多人食一陣就停。繼續努力,副作用會慢慢習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到人話要食幾個月, 甚至幾年,真係人都暈! 我覺得自己有可能仲要加藥.

      刪除
  4. 老師, 好好休息! 保重! 最重要享受做卷蛋嘅過程, 對嗎?

    回覆刪除
  5. 初初服藥時我也累得要命! 更花了大半年時間才能適應.
    藥效並非一朝一夕, 腦血清素回覆平衡也要一段時間, 千萬別輕易放棄療程.
    BBQ 加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個晚晚逼/鼓勵我食藥的碼頭, 我會努力的.

      刪除