2013年11月21日 星期四

食魚

煮飯,
最愛吃魚,
蒸的煎的燜的都愛.
 
 
 
 
豆卜麵醬斑腩

 
煎獅頭魚, 這碟小魚要七十元.
不少從前很便宜的魚,
現在都價錢飛升,
包括大眼雞!

 
煎鮫魚,
這是做魚蛋的鮫魚,
與大片的鮫魚比較,
果然美味得多.
 

 
還有我很愛吃的桂花魚片蒸水蛋,
又滑又鮮味啊!
 
除了這些,
我愛吃的,
還有蒸鯇魚,
煎三文魚,
蒸烏頭,
蒸龍躉腩,
還有白飯魚煎蛋.
 
不過,現在的白飯魚很貴.
 
 
 
 
 
 


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 一個星期起碼三, 四次吧, 而且食量亦大啊.

      刪除
  2. 我好怕食魚, 有哽骨既陰影

    回覆刪除
    回覆
    1. 有細骨的魚, 我亦不敢吃, 好像人人都說好吃的鯽魚, 我只敢用來煲湯.

      刪除
  3. 我自從系灣仔買過一次食落似橡筋的白飯魚之後,就無再買了。

    回覆刪除
  4. 如果係去皮去骨嘅魚我就好鍾意食 :) 不過魚真係貴咗好多, 我都煲少咗魚湯...

    回覆刪除
  5. 次次同亞媽講電話佢都會講我知佢之前食咗咩魚, 咩海鮮, 聽到我流口水.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 那你看見我的照片, 一定也一地口流吧.

      刪除
  6. 我倆老唔好有骨既魚,連我家Mocha 都唔識食魚。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食魚有益喎, 又唔會食滯!! 食肉有時好膩啊.

      刪除
  7. 你真係好鍾意食魚喎, 鮫魚我都like 點茄汁好味

    回覆刪除