2013年11月15日 星期五

姣公

我親愛的小姣公.
 
 
極能分辨飯桌上的是魚還是肉?
如果是肉, 有沒有骨?
如果有骨, 是大骨還是小骨?
 
 
總是抱著希望,
吠吠吠, 眼神眼神眼神,
悲鳴悲鳴悲鳴,
問人取食.
 
 
偶然一次,
回家時開門,
聽不到牠在門的另一邊狂吠歡迎,
一定心下一涼,
趕緊把門打開.
 
不知哪一天會失去牠,
只知任何一天也不想失去牠.
 
 
這小姣公不是我的寵物,
牠是我的冤家,
牠是我心上一塊肉.
 
 
 
 
寵物店姐姐送的頸飾.


19 則留言:

  1. 心肝寶貝的頸飾真是很姣啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以牠一回家便給我笑過不停, 不過牠一直戴著, 我沒幫牠除下來.

      刪除
  2. 我家個隻就乜都啱食, 我地食飯要同佢避免有眼神接觸....

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼神唔接觸冇問題, 問題係我家BBQ太好中氣, 佢會一聲一聲好大聲咁吠, 簡直想殺左佢啊.

      刪除
  3. 如果係食飯, 我家Blaze唔會問你攞食, 但就會靜靜坐你腳邊陪食. 如果坐梳化食生果零食之類, 佢會先望住我, 跟住我會話"No No架", 跟住佢就會爬低等, 等到我食完, 再望吓有無佢份 (有時有有時無). 不過點都唔會出聲, 佢靜到唔似狗架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家小子好家教, 不像我, 在牠們細細個時胡亂餵食, 結果後患無窮.

      刪除
  4. Bbq哀求的眼神似足我家細佬哀求零食

    回覆刪除
    回覆
    1. 可是我家小子不會滿足於哀求, 牠會一聲一聲地吠, 給我們巨大壓力.

      刪除
  5. 係心上一塊肉,totally agree!!!!仲係一世永不長大的小BB..:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 即使已經十歲有多, 牠在我心中仍是個小朋友.

      刪除
  6. 寵物,真是我們的心肝腚!

    回覆刪除