2013年11月10日 星期日

美好生活之鹽焗雞

真是造夢也沒想過可以在家做鹽焗雞.
 
 
小時候,
這個是大菜式,
要過年過節, 家人才會在外面買一隻回來.
 
 

 
我因為多加了玫瑰露和紹興酒,
所以顏色比較深.
 
在一田買的嘉美雞,
不是很大隻,
兩個人吃再加第二天我的午餐盒,
絕對吃清光.
 
對我來說,
能在家裡做這個菜,
能有人伴我吃這個菜,
就是美好生活.
 
 
食譜來自Rachel Yau.
 
 


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 你俾個電郵我, 等我俾個食譜你吖.

      刪除
  2. 一田買的嘉美雞: i bought it before. It was HKD100 (?) for half a chicken. But it tasted really really good!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係140啊, 晚上特價有時會120, 都OK啊. 街市買170, 貴好多, 但唔係大隻好多.

      刪除
  3. 而家睇落都係一個大制作!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦, 只係交俾個焗爐去做. 最大製作係斬雞, 我交俾碼頭負責的.

      刪除
  4. 太大陣象,我一家出街食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係比相像中簡單, 又唔洗攪到個煲油淋淋, 洗碗果個都話輕鬆啊.

      刪除
  5. 回覆
    1. 個煲唔係好大, 所以兩包街市的粗鹽已足夠.

      刪除
  6. 我希望自己能夠製作到:P

    回覆刪除