2015年8月31日 星期一

Chef Stage de Eddy Chu





這地方已去了幾個月,
因為相片放了上來,
為免埋沒,
也寫點感受。













景觀一定是好的,
食物也不賴,
問題就在這裡,
沒有個性的食店是很難令人留下印象的,
這種水準的食店,
鱗次櫛比,
如果不是在住所附近,
或者價格相宜,
為甚麼我要回頭再來?


這也是在香港經營食肆的困難吧?


幾個月了,
我還有印象的,
是那聲稱懷舊的焗海鮮完全不是當年模樣。
薯蓉海鮮,
應是舖滿一個碟的,
那是美而廉一類豉油西餐廳給我的記憶。

還有一點,
不論甚麼食店,
侍應工作時私下聊天的話,
那即使你的店開在半島酒店還是圓方101,
都會讓食客感到大打折扣。

那晚,
一男一女侍應就在閒話私事,
跟茶餐廳侍應沒分別!



7 則留言:

  1. 侍應工作時私下聊天的話..令人反感.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意, 有時佢地掛住傾, 當D客透明

      刪除
    2. 茶餐廳我接受, 但幾百元食個晚餐的, 我想有點要求.

      刪除
  2. 我如果遇到唔合水平(尤其係同個"場地"唔夾)嘅服務,我係會完事之後寫email去俾管理層反映架,我一啲都唔介意啲staff可能因為咁被罰甚至被炒,有太多人就係未試過被人炒,而從來唔覺得需要改善。就算管理層唔理都好啦,我都叫做咗啲嘢令自己個心好過啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你這做法值得我參考. 我只試過上之去完泰國食法國菜後, 因那天主理人不在, 我在事後寫了封電郵去贊他們的食物和服務.

      刪除
  3. 我食過唔合心意的食店,我會寫個 email 比佢,不過好多時都係有讚嘅。這個高級食肆,食到中途都無人問個客食物和服務如何嗎?我會即時反應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物不好可以即時反映, 但侍應服務有時就好難講, 那幾乎等於正面衝突啊.

      刪除