2015年8月13日 星期四

澳門行之Cacao Patisserie

台北小器生活的店員問我如何得知他們的店,
我答:因為FB是無所不能的啊!

所以,我也找到這店。


有心思、好食。

榴槤馬卡龍,
不能說未見過就好吃,
而是真的好吃!





雖然有些像十幾年前大熱的漢堡包人造色素橡皮糖,
但當然好味才記錄下來。

地方很細,
僅夠兩人坐下堂食,
但同行的既是碼頭,
擠一點也是艷福!

竟然遇到好人澳門的士司機,
錦上海添花!


6 則留言:

  1. 雖然甜品啲外表通常都好吸引.....但係.....我都係無乜興趣。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁, 食馬卡龍啦, 你若愛榴槤, 這個好吃.

      刪除
  3. 回覆
    1. 當時不覺, 回來給你們一講, 我也覺得似.

      刪除