2014年6月30日 星期一

食西瓜

 
 
身體抱恙,
今年不敢吃榴槤,
好幾次碼頭想買,
我都以吃中藥或者皮膚不好為由拒絕。
 
那麼,
吃西瓜吧!
前幾年多數吃一種薄皮的小西瓜,
約二十至三十五元一個。
今年西瓜的品種更多,
星加坡的台灣的韓國的,
都是又甜又多汁。
 
在一田買的一個韓國西瓜,
108元一個,
吃到撐破肚皮也要吃四天才吃完,
唯一美中不足是有核,
但有人講過有核才是天然。
 
 
 
還有一種台灣葡萄,
在街市買到,
不便宜,
比手掌長的一串要24元,
但吃來竟像日本的巨峰,
皮也不澀苦,
相當不錯。
 
 
 
 
有西瓜吃,
BBQ就極興奮。
甚麼可以吃,
甚麼不可以吃,
牠是很清楚的。
不可以吃的要吠,
看看能否變成可以吃的;
可以吃的就要瘋狂地吠,
免得兩個奴隸得意忘形忘了給牠吃。
 
人生得意需盡歡,
有幾盡去幾盡,
都是BBQ的狗生哲學。

 

21 則留言:

  1. 我家狗哥以前唔食橙唔食蘋果, 食過一次之後, 就次次都係度等食

    回覆刪除
    回覆
    1. 等唔係問題, 吠先係大件事, 食親生果我就不得安寧, 這個, 是我縱壞牠.

      刪除
  2. 108元一個>>>>咁有幾重呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎啊, 真係俾你考起, 佢係一個大西瓜, 我有碼頭幫手搬回家所以先買囉.

      刪除
  3. 我係我家前院買的有機西瓜都好吃,但太貴要廿幾蚊一斤,唔多捨得買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好像閱報讀到某隻本地有機西瓜要四十多元一斤, 實在太貴了. 而且, 我喜歡甜的西瓜, 有機西瓜, 也不知夠不夠甜.

      刪除
  4. 一睇標題就覺得BBQ鍾意食西瓜, 禾覺得有核西瓜有天然甜味, 禾會食埋一些核!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我都有食, 但有星加坡瓜好大粒核, 我就會吐出來.

      刪除
  5. 西瓜我鍾意有核的,我覺得會甜D又起沙(豬仔瓜最好)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬仔瓜,......., 好耐冇聽過依個名了, 都忘記了是怎麼樣子的.

      刪除
  6. 百幾蚊一個西瓜???好大個架?

    回覆刪除
  7. 我未試過買一整個西瓜, 得兩條友!見生果檔有有切開了的大西瓜, 比你睇埋有無起沙, 兩條友1/2個分兩日食!
    我除左知貓狗唔食得朱古力同提子外, 其他咩都唔知, 因為dingding一律唔食任何人食既食物, 請佢都唔食..哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為一田冇半個買, 所以買了一個. 平時都唔會買一個的, 星加坡瓜, 我都係買半個咋.

      刪除
  8. 新加坡的西瓜咪又係由馬來西亞入口的多。 呢邊D西瓜好平,S$4-5 (約HK$30)一個。
    開張,西瓜幾涼下,少食多滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦, 最近轉了食車厘子同美國水蜜桃啊.

      刪除