2014年6月1日 星期日

桑拿貓

放焗爐的房,
因為西斜,
即使不開爐,
用溫度槍一照,
也有41度,
真正生人勿近。
 
 
可是就有隻愛桑拿的貓悠然自得地睡懶覺。
 
 

 
 
才六月, 已經熱成這樣子,
很難想像七, 八月可以做些甚麼。
 
大熱天最怕上班,
因為我們的工作是東奔西跑, 在不同樓層和課室穿梭,
不可能整天留在有冷氣的地方。
每個課室雖然有兩部冷氣, 但有三十幾人共享,
加上它們年事已高,
基本只能做到送風的功能。
 
 
總之就是很熱,
現在已經六點,
可是那太陽還是熱刺刺的,
絲毫沒有收工的意思。
 
不要羨慕那些地盤工人人工高,
想想他們在烈日下鐵板燒,
就知甚麼是血汗錢。
 
 
 
 
 


16 則留言:

  1. 兔地唔熱得, 我香港d兔友已經要全天候開冷氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都開左冷氣好耐啊, 有時仲要開兩部, 屋企向西, 放工返黎, 室溫仲高過出面.

      刪除
  2. 我家卡樂b也有此能耐, 專登離開有冷氣的地方走去西斜的工人房地上晒太陽

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天都唔想佢地上大脾, 雞蛋哥喜歡成隻溫包咁跳上我大脾.

      刪除
  3. 地盤工人辛苦工, 大熱天時紮鐵, 分分鐘中暑, 唔好講笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 個個都羨慕人地千幾蚊一日, 都唔想下人地危險, 辛苦,兼夾年紀大小小都捱唔住, 成世去計, 其實賺唔多的.

      刪除
  4. 堡壘有2個全天候棉胎貓頭
    企街派傳單+剪草工人+地盤工人
    要尊重

    回覆刪除
    回覆
    1. 金融旅遊全部可以冇, 但建築維修倒垃圾通渠冇一日都唔得啊.

      刪除
  5. 前兩日下午在鬧市步行,覺得自己身處赤道新幾奈亞。六月才剛開始,幾時望見秋天?

    回覆刪除
    回覆
    1. 赤道......, 形容得真好, 地球發生咩事啊?

      刪除
  6. 好彩我家新丁妙妙也好像不怕熱,困籠也氣定神閒似的

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係Billbill好D未啊, 我係FB見到啊, 不過留不到言. 小朋友有時會心情唔好的.

      刪除
  7. 事實證明,貓地係唔怕熱的。 星星國已經好熱,我家Mocha喜歡曬太陽,專瞓在雪柜發熱綫隔離。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 牠們就愛瞓在電視機後面, 幾次把電掣弄關了.

      刪除
  8. 佢唔驚熱燶D毛???
    呢排太熱,我驚佢地熱到中暑,所以每日都要開冷氣俾貓地

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好太陽終會落山, 否則以牠們一睡可以八個小時的習慣, 真的遲早出煙啊. 想起最近街市有隻小貓因為好奇, 把頭伸向人家的煮食爐, 把一邊鬚燒短和燒鬈了.

      刪除