2014年7月3日 星期四

說再見

 
 
我比較落伍,
一直光顧租影碟的小店,
但前幾天小店的店員告訴我,
他們支持不住了,
七月二十五號就要結業。
 
我第一個反應當然是幸好沒有買套票,
然後當然好唏噓。
前幾年荃灣還有兩三間這種小店,
唱片影碟店也兩三間,
愉景新城有一間CD WAREHOUSE,
雖然是小小的一間店,
但出售古典樂曲,
可滿足我的需要。
後來它在綠楊新邨重開,
可惜不久也變成旅行社。
至於其他勁歌啊甚麼的, 都先後結業,
現在只餘荃灣城市廣場有一間,
恐伯這商場裝修後它也會消失。
 
 
忽然想起自己還保留著一件舊物,
把它找出來。
 

 
本來想問問有誰記得這陳年舊店,
卻見咭上寫著2003年,
那就是只不過十年前的事了。
 
這間百事達, 還是租影帶的,
由租帶到影碟,
再到互聯網,
只需十年就完成了,
想想,
我們的肉身還在這兒慢慢衰敗,
可世界已經翻了幾個跟斗,
人的渺小我現在算是明白了。
 
影帶店影碟店消失,
我接受,
因那是時代發展;
可是合法的影碟租賃店因為非法下載而消失,
那就有點諷刺了。
 
我無法自命清高,
自己也看了不少不付款的歐美日劇集(真是一套韓劇也沒看過啊!),
因為合法途徑有時求之無門,
又或者把整盒劇集買回來實在太貴,
看完後又沒地方存放。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次唔關事, 係佢自己冇生意, 佢話好靜啊.

      刪除
  2. 我當年都有份幫手燃燒套票
    有次我同HMV個職員講, 我希望佢地千祈唔好執呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話, 依家再難搵到咁齊的影碟舖了. 逛唱片舖其實是我其中一個興趣啊.

      刪除
  3. 我有次想買CD,點知喺葵芳都搵唔到CD 店

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到葵涌廣場有一間啊, 係勁歌, 係過新都會果一層.

      刪除
  4. 「影帶店影碟店消失,我接受,因那是時代發展;
    可是合法的影碟租賃店因為非法下載而消失,那就有點諷刺了。」
    --十分同意!

    回覆刪除
  5. 情況等於唱片業 (音樂),一早被消失。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊, 除了幾個歌星的作品, 我已經不買唱片了, 沒地方放時丟了又可惜.

      刪除
  6. 你咁講先唸起, 係喎!不知不覺間好幾年無去租碟, 變晒上網睇, 以前星期5收工都會撲去租碟, 慌死比人租晒d新戲..哈哈

    回覆刪除