2015年2月12日 星期四

黑糖金元寶

一早買大小元寶膠模,
可惜只有時間做了一次,
因為心急脫模,
加上有倒汗水,
大的九個只有六個能送人,
小時就比較好一點。

那些 能送人的,
又給我粗手粗腳地噴粉時毀了。

 
 

 

 
這幾天都在瘋狂蒸蘿蔔糕,
說是瘋狂,
也只是切東西辛苦,
我用的食譜,
不用像人家的先把蘿蔔不停地炒,
蒸的時間也只需四十分鐘,
加上有層架蒸鍋幫忙,
一次過可以蒸六盒,
十分方便。
 
還會再做黑糖年糕,
放完年假用來送人。
 
我常常想做來送給同事,
人手一個,
不過也只是光說不做,
但起碼,
也要做來送給幾個親近的同事吧。
 
暫時蒸了廿十五底蘿蔔糕,
稍後還要多蒸五底,
我自己都未有得食啊!


22 則留言:

  1. 嘩! 連蒸30底蘿蔔糕!利害! 佩服!等我蒸嗰兩三底,就以為巴巴弊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最辛苦是切料, 其餘刨蘿蔔和蒸糕,其實很簡單的.

      刪除
  2. 好靚丫!
    整廿幾三十底?勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年都有好多朋友想派, 年年都不夠派啊.

      刪除
  3. 30 + !
    Bill婆婆全盛時期都無咁勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年年都話唔整, 但又年年繼續整.

      刪除
  4. 元寶年糕好靚呀, 做55底糕, 勁 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想再蒸元寶年糕, 但終於都冇時間, 且看看過幾天如何.

      刪除
  5. 祝你們新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要身體健康! 我都祝你和父親身體健康, 天天有食神.

      刪除
  6. 老師,祝你和碼頭羊年事事順利,身體健康,笑口常開!多看好戲,煮好餸,吃美食,享受每一天!
    我第一次整蘿蔔糕,刨蘿蔔刨到手震,都只係整咗三底。你整三十底,非常厲害啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的蘿蔔糕係刨絲的, 而且我有個好好的工具, 不用磨到手軟兼可能磨損手, 下一年介紹俾你用.
      多謝你的祝福, 句句都好啱心水啊.

      刪除
  7. 歲次乙未,大吉大利。祝老師與碼頭成日糖黐豆,甜到漏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 最緊要佢唔好成日亂講野激親我.

      刪除