2015年7月5日 星期日

做Facial



我十幾歲讀中學時開始做FACIAL,
但近五,六年已經沒有光顧美容院。

以前的美容院,
獨資經營,
老闆都有真材實料,
一雙巧手按摩功夫到家,
不理能否美容,
單是助你鬆弛已是天下無敵。

後來美容院如雨後春筍,
連鎖店開完一家又一家,
獨資的,
就如許多小店一樣,
沒廣告沒明星助陣,
加上貴租,
慢慢消失於街角中。


我之前也有光顧一家很現代的美容院,
那個年代大家時興北上按摩,
但這家很現代的美容院,
套票買一送一,
比車舟勞頓北上划算得多,
我一時糊塗買了一些套票,
結果不歡而散。

為何不歡而散呢?
因為美容院產品眾多,
你買了一種服務,
職員就會疲勞轟炸你,
要你買一,二, 三, 四的服務。
而且這美容院的美容師良莠不齊,
有些不停口說話,
有一次,
一個小妹妹不停向我抱怨公司要她八號風球除下後上班。


終於,
我在這家很現代的美容院發了幾次脾氣,
套票沒有用完,
已經沒興趣再去。



昨天忽然興起想做FACIAL,
走了三家都沒有位,
終於在第四家成功做了FACIAL,
初次體驗試做價是440元,
若不買套票,
下次再做就要880元了。

末了職員當然努力游說我,
但我很老實地告她,
我是不會買套票的,
即使她跟我講三個小時也沒有用;
經理出來說要送我更多優惠,
我笑說我有錢, 我不要優惠,
更不會因為慳那幾千元而先花一毛錢。
(好豪氣!)

最後,
她們當然客客氣氣送我走。


我回來跟碼頭講,
全幢千色店商場每一層也有美容院,
我每一間都做一次初體驗,
回頭才買套票,
也是幾年後的事了。

其實,
我真的懷念那些真材實料,
用一雙巧手替人按摩的美容師,
現在那些導出導入機,
效果可能更顯著,
但我真的一點興趣也沒有。

噢!
美好的七十年代,
燦爛的八十年代,
真是使人懷念啊! 


5 則留言:

  1. 現在仍然存在那些真材實料,用一雙巧手替人按摩的美容師,大多轉了半住家式了,都是因租金太貴.

    回覆刪除
  2. 我兩年無做過啦, 真係要勤力D靠自己 ^^

    回覆刪除
  3. 我鍾意自己做面,其實唔難,只要產品啱就可以。不過有些人會享受被服侍的感覺。

    回覆刪除
  4. 我上年返香港都遇到同樣問題,只係想做個試做,佢哋明知我係遊客只係可以喺香港十日八日都要我買package,雖然只係做多兩次咁大把,但係已經完全感受到如果係本地人就會push得更嚴重。我懷疑如果依家有間美容院嘅政策係「永遠唔sell,無package」,即使貴一倍,都可能有市場,因為實在太多人因為討厭hard sell而唔再做facial。

    我依家喺美國做,就係入會制,一個月扣一次做facial嘅錢,但係幾時停會籍只需要一個月通知,啲姐姐都會講一兩句問你想唔想加碼,但都係一句起兩句止,暫時我去咗幾個月都仲ok,不過呢邊一定要俾tips,通常要成20%,所以個姐姐sell唔到都唔會得個吉。

    回覆刪除
  5. 我廿年前幫親過現代美容,妳唔買佢會唔俾妳走,我個時仲細,俾佢昆到

    回覆刪除