2015年7月21日 星期二

人生理想生活

 
昨天在FB看到這照片,
好喜歡啊! 
 
 
偷出來轉載。
 
用"人生理想生活"這標題,
容易引起別人誤會,
應該補充一下,
這只是我暫時的人生理想生活。
 
看書, 攤屍, 吃東西,
可能因為曾經自己一個人住,
我很能享受一個人自由自在地生活;
若整天熱熱鬧鬧的,
我反而會透不過氣來。
 
辭了職之後,
不少人祝我重新出發,
收到這些祝福,
我心中都會有點不好意思,
好想跟朋友講:
我暫時不會出發,
半年後若見到我原地踏步,
毫無動靜,
一定不要大驚小怪,
因為這代表我活得很好。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 是啊, 現在天天都快樂, 用自己的速度生活.

      刪除
  2. 呢個亦係我放假寫照,不過還欠"笠"頭...hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 笠頭瞓??? 我唔得的, 要透不到氣啊.

      刪除
  3. 悠閒人生就是我的理想生活.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊, 現代人就是太忙, 又話先進科技令我們生活方便, 但, 都沒有慢下來的跡象.

      刪除
  4. 呢個對我嚟講,絕對唔係「暫時」理想生活呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想永遠如此緩慢. 做了廿一年老師, 個天應該善待我啊.

      刪除
  5. 回覆
    1. 以前, 一到星期日, 我心情就開始沉重, 事關第二朝又要返工. 亦有時, 我星期日都會返學校做野.

      刪除
  6. 我理想生活就係唔駛做,就有錢洗:p
    不過都係發下夢先啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有錢洗依野樣係有難度, 係碼我打令好難完全養起我, 佢會辛苦啊.

      刪除
  7. 相信好多人都鍾意咁... 哈))))) 我都好想 (^0^) /
    你呀.. 慢慢HEA 吓先啦)))))

    回覆刪除
  8. 一定可以的,我現在就是這樣 ^_^

    回覆刪除