2015年7月16日 星期四

跟碼頭最常講的五句話

你跟伴侶最常講的五句話是甚麼話?
 
 
我的是:
 
(排名不分先後)
 
 
 
1. 唔該洗乾淨D碗。
 
2. 好熄電視!仲唔捨得瞓??
 
3. 唔該幫我換貓砂!
 
4. 有無鐘意第二個女人?
 
5. 恭喜你, 你就黎死老婆!
 
 
 
可能性格使然,
也可能家中沒有小朋友,
我們不需要以身作則,
所以兩個人說話可以很隨意。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地係屋企講野係無大無細, 好唔正經的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢唔話我知; 你估我真係會唔知咩? 哈哈, 女人有好強直覺的.

      刪除
  3. 會打情罵俏即係感情仍然好深厚。

    我諗咗一輪,對我老公,我係無“常講嘅說話"架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾有朋友講過, 我地兩個的對話好似小朋友, 我想, 我們兩個人共處時, 都很能引出對的童真.

      刪除
  4. 我最常說 : "老公, 我是很愛你的! 唔好再閙我..." =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏, 從來自有我鬧佢, 所以你依句, 唔啱我用啊.

      刪除
  5. 好熄電視!仲唔捨得瞓?? <---- 呢句好 old school. 應該係「仲上 facebook?仲唔捨得瞓??」

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 佢係睇電視的同時間, 是上FB同打機的。

      刪除
  6. 我唔會講"1",應該佢洗碗乾淨過我><

    回覆刪除
    回覆
    1. Bill 爸反過來對我說 #1

      刪除
    2. 唔得, 我洗碗好乾淨的, 一年無三次俾到佢炒牌, 相反, 佢一年可能只有三日唔駛我鬧.

      刪除
  7. #4: 如果佢話"有", 咁你會點? 或你知道佢一定話"冇"? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢咁坦白, 大概我們也要完蛋了. 那, 就分手吧.

      刪除