2015年1月7日 星期三

我愛麵包機

 
我要感恩,
多謝道上不停出現有好人,
莫明地對我好。
 
這部機,
重重的,
萍水相逢,
是我光顧了十幾年的時裝店的老闆兼買手,
替我從日本托回來。
 
她先要安排把機送到酒店,
然後驗貨,
再帶回香港。
 
 
 
 
 


 
 
完全是欲罷不能。
 
當然,
不會背棄手做麵包。


 
多謝許多人,
總是愛我。
 
工友在冬至那天做了南瓜湯丸,
煮給我吃。
 
 
 
學生從鄉間帶來一大包合桃。
 
 
 
當然,
因為我對他們都好,
我才有如此回報。
 
但付出與收穫,
永遠是無必然關係的,
付出了,
有收獲,
就要感恩。
 
願我的生活繼續有愛,
愛人,
愛貓,
愛狗,
也被愛。
 
最近回家,
第一刻,
總是錯愕,
為甚麼BBQ不來?
未己,
記起牠走了。
 


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我現在每星期都會用一次, 加上手搓包, 那就天天都有包吃.

      刪除
  2. 王子隻貓走咗之後,都有呢啲時間......

    回覆刪除
  3. 妳平時對人好,所以妳朋友一定對妳好!
    唉...不過有時都唔一定,我依家覺得,人與人好靠緣份,同人夾人緣

    回覆刪除
    回覆
    1. 對人好, 當下自己開心就算了, 若望回報, 那就變成投資, 一計較, 就不是快樂了.

      刪除
  4. 回覆
    1. 享受種的樂趣, 即使失收, 也甘之如飴。

      刪除
  5. BBQ是坐蓮花
    去了佛祖的淨土
    舒暢愉悅地享壽

    回覆刪除
    回覆
    1. 牠是肥仔, 又坐不定, 希望牠坐穩啊.

      刪除
  6. -真心的付出係不會期待回報, 因為在付出的一刻, 自己都感到快樂已經係好好既回報, 知道呢個道理後, 近年都盡量做一個剷人少d既好人..hahhaha
    -手造的那款係咩包呢, 睇落好正!!btw上次請教老師焦糖玉桂蘋果鬆餅的食譜, 已留了email了, thanks!!!!
    -只係區區無上網個幾星期, bbq竟然去了彩虹橋, 好突然!!!so sad!!希望老師和碼頭要堅強, bbq必定在彩虹橋開心看顧你們的!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生不會再遇到第二隻BBQ了, 牠是獨一無二的, 一想起, 也就悲傷起來。食譜明天送上, 若我忘了, 請來教訓我. 我最近沒甚麼記性啊.

      刪除