2015年1月25日 星期日

燕麥乾果曲奇


 這是跟網友C Chan做的燕麥乾果曲奇。

她大概每星期六, 日也會在家玩遊戲,
那是我每個星期都會期待的網誌。

可她的遊戲對我來說頗高深,
很多時候我只有欣賞的份兒,
難得她某天做了這合我程度的好東西,
又多謝她分享了食譜,
我就跟著做了一份。







這健康曲奇的主打是燕麥和小米,
兩樣東西都是我家中長備的。

加了入葵花子松子紅梅提子乾,
怕成品不夠甜,
於是又加了少許蜜糖增加風味。

送了給同事,
自己留下一片帶入戲院,
原來也相當飽肚的,
是充饑的好東西啊!


4 則留言:

  1. 你真細心啊~ 的確每個星期六, 日我都會係廚房攪東攪西!! 哈)))))
    依個真係幾飽肚啊~ ^^ 影戲食真係唔錯既提意啊!!! 好過食popcorn 啦!!! 哈))))

    回覆刪除
  2. 好鍾意你個自家嘜頭呀! 做你同事真幸福!

    回覆刪除
  3. 這種granola 是我的早餐,不過我食無烘烔的。

    回覆刪除