2015年1月18日 星期日

焗豬扒飯


曾經有一段時間,
某快餐店以焗豬扒飯為主打,
那時候這店出售的焗豬扒飯好像也好吃過一陣子,
但現在,
飯沒有炒過,
豬扒有雪味,
配菜只有幾粒雜豆......,



想吃,
還是自己煮吧!

買了一包超市的美國豬扒,
是一田大減價時搶回來的。

鹽糖豆粉等普通調味料略醃,
煎香。

飯用蛋炒香。


西蘭花飛水。

配料是紫洋蔥, 新鮮菠蘿, 新鮮青豆,紅蘿蔔, 蕃茄, 紅色燈籠椒,
外加一罐罐頭蕃茄。




舖上大量薄餅用芝士,
200度焗15份鐘就可以開飯了。





前幾天閱報,
說綠茶, 昆布和蕃茄是防癌良品,
我天天飲綠茶,
也可愛吃蕃茄,
但昆布就很少吃了。


昨天去探望一個賣凍肉的舊生,
講起另一個舊生,
明明是賣菜的,
現在來了他的店幫忙。

原來因為賣菜的時候,
長期接觸農藥和發泡膠箱,
導致皮膚敏感,
生了很多瘡,
看遍醫生,
最後查出病源,
於是必須轉行。

從前洗菜,
是為了除沙,
現在的菜不知是怎樣種的,
整斤菜可以找不出一粒沙子,
但大家洗菜時要認真,
農藥吃進肚裡,
經年累月的,
實在不是好事。


10 則留言:

  1. 焗豬扒飯我都係時候整一整啦

    回覆刪除
  2. 我都鍾意自己整嘅焗豬扒飯,但係功夫真係多,好耐無整過喇。

    回覆刪除
  3. 現在今多奇難離症,就是我地食得太多防腐劑, 除了自給自足,真的無辦法避免。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的策略是, 永遠不單吃一種東西, 樣樣都食, 分散風險啊.

      刪除
  4. 現在太多化學野, 身邊好多人都有濕疹, 以前真係好少呢D症狀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱, 我也是不知發生甚麼事,做了幾十年人來有皮膚問題, 碼頭也是, 兩個人不時起風疹.

      刪除
  5. 依家連鎖快餐店個D好唔掂啦
    先幾日本來想焗豬扒意,但懶唔想剁豬扒,整個左肉醬意粉算:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉醬意粉都好食啊,但我家那個食肉獸是認為肉碎不是肉的怪人!!

      刪除