2016年8月17日 星期三

瘋狂大掃除

 
 
 
210本書
110件衫
4對鞋
70隻CD DVD
三隻煎鑊一個煲
若干包裝用品
一大袋蛋糕模
一個電煮食爐
一個手提式石油氣爐
一個電水煲
還有許多其他小型雜物
 
在這個八月
都給我送走
 
 
事緣幾個月前跟朋友見面
談起另一個人
我當時說過
這個人的家中很亂
 
事後想起
有點汗顏
其實自己家裡一樣有不少東西
 
於是決定
八月來個了斷
 
因為一直在FB提起自己送走東西的事
於是有朋友以為我要搬屋或者移民
又或要來個斷捨離
 
通通都不是
只是想掉就掉
 
很久以前已講過
萬一自己兩腳一伸
太多東西的話
只會苦了碼頭
 
不過
搬屋也是事實
 
下星期就會搬屋
遠離空氣質素極差的荃灣
希望我們的鼻敏感症狀可以減輕
 
唔......
其實家裡還有很多東西
 
應該還有一百件衫
還有三百本書
還有二十對鞋
還有四集鑊七個煲和一個蒸籠
焗爐也有三個
雪櫃也有兩個
冰櫃亦有一個
 
唔......
暫時還未可以兩腳一伸啊!
 


12 則留言:

  1. 焗爐也有三個,雪櫃兩個,冰櫃一個!!!你屋企勁大啊!我係一個好捨得唔要嘢既人,只要嗰樣嘢一年無惦過,我都唔會唸就掉/送,不過屋企仲係仍然有好多嘢!
    我細個住屯門都係極鼻敏感,之後嫁咗一搬咗就不藥而癒,希望你都一樣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒啦, 現在給人丟了一個焗爐中, 只得番兩個咋!!!
      我搬了去住村屋,空氣的確比荃灣好了很多。

      刪除
  2. 回覆
    1. 一大一細,另一個,用來作麵包發酵的。

      刪除
  3. 我最想清理的就是一個書櫃的相簿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都儲了不少照片,真是留來不知作甚,我又沒有仔女要傳給他們留念。

      刪除
  4. 我屋企都好亂,想起執野都頭痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真是好狠心的,否則樣樣都話有用有記念性,就甚麼也不用丟。

      刪除
  5. 我只是cd已經有過千張了!(^_-)………

    回覆刪除
    回覆
    1. 想得出你最多的一定是CD了。希望你家的小水災沒有造成損失啊!

      刪除