2015年4月19日 星期日

Lagoseal





認得這張相嗎?
是我從FB上抄出來的。

是L字頭鐵鑄煲開倉,
會場外大排長龍的情境。



先來利申,
我許多年前也去過這牌子的開倉會,
排了整整一個小時,
買了一隻坑紋鑊, 兩隻碟, 兩隻杯,
後來又在門市買了一個24CM的煲。

現在, 它們不是退役就是束之高閣。

另外, 我還有兩隻這牌子的焗盤,
買的原因是要用的時候找不到其他代替品,
於是就在SOGO買了。
價錢應該不貴,
還要買了回家很久,
見人在網上放照片,
覺得熟口熟面,
才發現自己那兩隻是L牌。

我知道它們好用,
也覺得某些顏色好看,
但我現在已棄用所有鐵鑄煲與鑊,
原因是很麻煩,
要養煲。
我要照顧自己, 碼頭和毛孩,
生活已經很充實,
實在沒必要花幾千元去買個煲回來照顧。
而且家裡洗碗的是碼頭,
他可不會理你是甚麼煲,
他溫柔地擦煲的力度已可將這些身嬌肉貴的煲置於死地,
買個煲回來弄到家嘈屋閉,
我糊塗了幾年,
終於清醒。

不用S牌, 不用L牌,
不等於沒有好東西用。

之前在上海街買的那隻巴黎鐵塔鑊,
好用得不得了,
雖然都要用後塗油,
但任洗任擦,
適合猛男使用。

另外,
我也買了一個有蓋矮身鑊和中型煲,
是Legoseal這意大利牌子。

也是好用到不得了,
這牌子也不便宜,
但相比S和L牌就合理很多,
而且它的鋼水很好,
用來煎東西不黏底,
燜東西也夠火力,
萬不真的黏了,
叫碼頭擦幾下就可以了。







用了超過一年,
我沒有買專用清潔液,
完全由它自生自滅。

這些好用,
不用照顧,
樣子不漂亮,
不適合放上網曬的煲和鑊,
都是我的好幫手。

家裡廚房不大,
幾乎到了買一隻就要掉一隻的地步,
所以我更加珍惜每個限額,
它們要幫我煮食,
不用幫我去威。

如果看官家有這些牌子的食具,
不用以為我諷刺你,
我也覺它們是好的,
只是我無暇照顧.
而且正常用家沒問題,
我就是不明白,
又不是開教室, 要門面,
在家弄棵L牌聖誕樹出來有甚麼作用。

不過,
消費者有時也很被動,
無可否認,
這牌子的銷售策略做得非常成功。

有些漂亮高雅的骨瓷餐具,
我倒沒有見到人這麼沉迷。

朋友說得對,
買第一個, 因為試用;
買第二個, 因為好用,
買第三個, 就是為了......。

她說甚麼,
有興趣的朋友自己想過自己喜歡的答案吧.

12 則留言:

  1. 我不用鐵鑄煲與鑊,原因除了是太貴,還有是實在太重了。

    回覆刪除
  2. 我就係欠一隻炒菜的鑊,見L塊黑底的好用,但係美國無得賣,我又唔會歐洲Amazon買咁嚴重...... 巴黎鐵塔聽幾個人都話好用,等我考慮吓。

    L塊我有3隻,只因非常唔同sizes,但有一隻大嘅我都好少用,因為屋企得兩個人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常都是這樣的: 一定會有買了無謂/少用東西的經驗.

      刪除
  3. 老DAD也是極度推薦用不銹鋼的。說用到C也不爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 他說得對啊, 任擦任省, 想佢爛都難.

      刪除
  4. 巴黎鐵塔牌在未轉代理時,在九龍城缸瓦鋪,當年用大概一千元買了30cm 雙耳煎pan, 一個24cm 雙年煲和另一個34cm超大煲, 當年已經覺得自己很豪了,講緊20年以上的事了

    回覆刪除
  5. 以前上一代咩L牌, S牌都無, 都可以煮得一手好菜
    呢度好多人都會用鑄鐵鍋, 不過佢地唔會追款追色, 仲有佢地覺得保養得好, 係一代傳一代咁用

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初香港興趣起這東西時, 都吹捧它可以一代一代傳下去, 但香港根本不少沒有小朋友, 結果後來就沒再聽到這樣宣傳.

      刪除
  6. 我呢一、兩年都冇排了,好嘥時間,又而賣既野年年都差唔多
    Legoseal會唔會黐底架?

    回覆刪除
  7. 我基本好認同, 再多其實都係用著一, 兩個!! 要咁多真係有咩用呢...!? 晒, 都要地方放.. 可能我屋企細啦... 冇位!! 哈))
    依個PAN 我仲以為會好容易"痂"底TIM~

    回覆刪除