2015年4月29日 星期三

聲明




聲明一下,
我不是廿六歲,
也不是廿九歲。

有朋友誤會我,
我想,
可能因為我沒有說笑的天份,
也可能我是老師,
我說的話,
大家都會相信!


但老師,
也會有壞人的啊!!
大家要小心。


還有,
我以後不再是老師了。

本來很想再多教幾年才辭職的,
可惜即使身體不適,
即使根本是因為工作得病,
跟學校商量了幾次,
都無法暫時減輕自己的工作量。
是的,
暫時也不可以。
使我不禁想,
是不是根本想我走?


商量的時候,
我沒有提出會辭職,
只在知道上司不肯讓步後,
我才呈辭的。
所以,
由始至終,
我沒有用辭職去要脅他們。


但, 學校不珍惜我,
我又何必自作多情?





但正如舊生講,
我早就嬴得他們的愛戴,
至於同事和學校的,
也不可是剛巧遇上的工作關係。

17 則留言:

  1. 轉一下環境,可能對拉得太緊的你會是好事

    回覆刪除
  2. 在人肉市場中
    每個人都是一隻具利用價值的棋子
    搾乾搾淨為止
    點解要珍惜你呀?!
    一雞死一雞鳴
    你走咗
    再請個更平更盡責的
    不知慳翻幾多人工+福利
    我公司都係咁
    不論你過往有幾多貢獻幾多功積
    嗌氣頂?嗌辛苦?
    一遞辭職信即批
    眼尾都唔會望你一眼
    let's start another way of living
    問心無愧
    放下
    自在

    回覆刪除
  3. 快啲諗吓點去享受黎緊嘅日子,最實際!

    回覆刪除
  4. 哈哈,妳講D野我都會好信喎
    如果辭工休息下,未嘗不是怪事

    回覆刪除
  5. 無論過去了的是廿六、廿九,抑或幾多年,俱已隨風而逝,卻凝鑄成此時此刻這個無比真實,有血有肉的妳。明日的路,就在前頭。且先休整一會吧,去個旅行也好,看書看戲也好,閒來喝上一杯也好,甚麼都不做也好;待再上路時,永遠有一群愛護妳的人在默默為妳打氣!

    行到水窮處,坐看雲起時。祝一切順利,寧靜喜樂。

    回覆刪除
  6. 既然做得太辛苦,休息下都好嘅

    回覆刪除
  7. 明知你病都咁絕,你上司都真係好涼薄喎,呢啲地方不宜久留。

    休息吓,然後至慢慢諗之後想做乜。我家姐好耐之前辭職唔做老師... 之後做吓補習賺吓外快..... 再等仔大咗至搵第二啲工做,唔駛太擔心。

    信你29歲,係我傻瓜啫。

    回覆刪除
  8. 年齡多少不是問題,活得精彩就可以了。此處不留人,自有留人處。 好好享受生活。

    回覆刪除
  9. 只有短短幾日, 事情已唔同晒!!! 唔係老師, 又唔係29!!! ... 不過我都替你高興, 能夠抽身離開是好事!! 比多個機會自己再試....第2間學校既"政治"囉!! 哈)) 老師~
    (認真的) 加油!! ^^

    回覆刪除
  10. 噢…… 希望你可以做到自己想做的事,多享受生活呢……

    回覆刪除
  11. 老師, 我知你講笑, 而我亦係在順住你講笑啦!heehee..
    無人會知將來係咪比過去好, 新係咪一定比舊既差, 裝備好重新出發, 反正老師既主要對像係學生, 有學生既愛戴你已經係滿分老師, 政治既野由得佢去食屎啦!^^

    回覆刪除
  12. 可以休息一陣, 再決定想做D咩啦
    有時橡筋拉得太緊, 會断架

    回覆刪除
  13. 我阿媽、阿姨、兩個姨媽、某姨丈和某舅母都是老師,故我雖然沒有當老師,但也認識這個行業,也聽媽談過學校的「辦公室政治」。我羨慕老師的其中一點,是老師教過的學生,終生都會視老師為老師。到現在,還有我媽的舊生稱我媽為老師的(有一位更成了我的朋友)。就算老師辭工了、退休了,與學生的關係永遠都在。
    你工作了這麼久,休息一下是好的。祝你開心自在!

    回覆刪除
  14. "學校不珍惜我,我又何必自作多情?一遞辭職信即批"可能是一貫官僚作風, 日後好想搵番你,

    回覆刪除