2015年4月27日 星期一

生日快樂


為了使自己快樂,
29歲生日前夕,
送了份禮物給自己。


十幾歲說要學日文,
說到電視不再播紅白,
日劇給韓劇趕過了頭,
我終於交了學費,
明天去上第一堂。


知道的人都問我為甚麼學日文,
我有時沒答案,
有時有答案。

有答案的話,
一般都是去日本旅行,
看日本袋裝小說,
說要去日本學餅,
甚至說要去日本找老公。

其實,
快樂就夠了,
何必問有甚麼理由?

人生之中,
我只要向自己交代就可以了,
碼頭知道我有自己的選擇,
有時他反對,
也只是擔心,
不是禁止。

我送給自己的生日禮物,
還有一次短短的台灣行。

當然,
還有一份超級大的禮物,
得到這份禮物,
我這個生日一定是歷年最開心的一個生日。
(除了出生那天的生日,
世上沒有一天重要過這一天。)




16 則留言:

  1. 祝生日快樂!原來你仲咁年輕,咁更加要對自己好啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈, Ceci, 真係唔即刻應你都唔得, 26歲果陣, 我都未教書, 日日掛住拍拖, 同時間仲有唔止一段關係.
      不過你無理由信我26歲的, 你也在開玩笑嗎?

      刪除
    2. 你上面寫29歲(唔係26),我以為你真係29歲呀!可能我純情咗啲?

      刪除
  2. 去學習一種新語言,任何日子,都係好日子!

    學好日文,他日去日本就可以講價。 :D

    BBQ, 生日快樂!

    回覆刪除
  3. 生日快樂之餘,日日都快樂!

    回覆刪除
  4. 生日快樂! 快樂唔需要理由, 日日都是好日子!做自己喜歡做的事!

    回覆刪除
  5. 人生得意須盡歡
    莫使金樽空對月

    李白
    將進酒

    回覆刪除
  6. Happy Birthday,做自己覺得開心o既事

    回覆刪除
  7. 生日快樂!! 原來係一個年輕老師 ^^

    回覆刪除
  8. 原來我比老師還要年長!hahaha...
    生日快樂!!只做hea事不做正事^^要每天都快樂!!

    回覆刪除
  9. 生日快樂、身體健康、工作順利!
    原來妳細我十幾年㗎!
    但妳識諗嘢過我好多:p

    回覆刪除
  10. 祝老師生日快樂,身體健康,青春常駐,大帝們聽聽話話 (XDD)
    恭喜,恭喜 ^ ^

    回覆刪除
  11. 生日快樂, BBQ!
    每天都快樂! =)

    回覆刪除