2015年9月15日 星期二

網絡笑話

人在FB, 少不免會關注某些群組,
也因此見過不少笑話。

最常見的,是寵物群組中有人問:
我隻貓9歲,忽然兩日唔食野/冇排尿,
請問可以點?

一般,總有專家熱心回應。
我的經驗是:
回應往往比最初的提問精彩!

剛剛就在一個旅遊群組看到有人問十月若去大阪,
佢、玩、買、住有其麼好介紹。
大概因為夜深,回應只有兩個,
但貴精不貴多,
兩個都很精彩,令我忍不住笑出來。

一個是:
跟團罷啦!

另一個是:
你不如google一下或者買本旅遊書有個概念先,唔係一陣又罵戰。

哈!哈!哈!

笑得我!

見到上面毛孩那類提問,
有時我也想惡作劇留言說:
貓咪可以九天不吃東西,你不用擔心。
嗱嗱聲打九九九啦!仲問!
揾動物心靈大師幫手。

但想歸想,嬉戲也要找個有水準的對手吧?

至於上面第二位,
我認為很能反映某種網絡文化,
也不排除,
是炫耀心態,想人知自己會去日本。
起碼我最較少見有人問有關深圳食玩買住的意見。

補充:
我沒有鄙視這些群組,
事實是當中也有不少有用資訊;
我也不是在玩FB,
網友不用留"我好少玩FB"這些話。

上文只是陳述一種現象,
不存褒貶。

9 則留言:

  1. 正所謂, 識睇梗係睇留言啦
    飲食群組最常出現:
    1. 估下我會煮乜野
    2. 估下我買左幾多錢 or 我買得抵唔抵呢?
    3. 我買左樣 XX 返來, 咁點煮呢? (買個時無諗過??)

    回覆刪除
  2. 有時見到群組留言,真係覺得好搞笑,尤其是講講下D人都會嗌交,我就係度剝花生睇戲:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!我極少留言, 反而中意做花生友多d...hahhaha

      刪除
    2. 留言有時會中招的, 我試過在LC群組留言, 講如何為個煲去漬, 接著有人留言問我是否真的有這個煲. 之後見人人都在炫耀自己買了個甚麼顏色的煲, 或者不時有人將個燶煲放上網問人點算, 實在沒興趣再看, 於是就退出了那群組. 當然, 我現在根本沒有再用這種煲

      刪除