2015年9月10日 星期四

英倫遊

此刻人在倫敦

事緣舊生在航空公司工作,
安排我用家屬價錢購買機票,
讓我有機會作人生第一次歐遊。

她講明不會隨意將這優惠送人,
即使有人開口她也不會答應。

其他話不需多講,
我已明白這禮物於情感上十分貴重!
雖然她說不用,但我仍是講了很多遍謝謝。

是商務艙位啊!

不負她的好意,
雖然食物還要適應,
但其他歷程都使我十分興奮!

倫敦,真是個漂亮的地方!








17 則留言:

  1. 要盡情享受啊!! 唔好有負朋友既"好意"!!! ENJOY~
    英國, 我都想去... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 第三日,勁開心,今日睇左musical啊!好喜歡啊!

      刪除
  2. 難得去度,當然要好好enjoy啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,機票咁買,未必捨得自己俾正價去買!

      刪除
  3. 現在天氣不錯, 好好享受你的旅程

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣真係唔錯,但比較乾,我今朝,在飯堂流鼻血,好彩食完早餐,即刻衝入厠所!

      刪除
  4. 倫敦係好值得去架,玩得開心啲!搵啲blog友幫你提議有乜好食啦。

    回覆刪除
  5. 一定要吃地道的 English Breakfast! =)
    還要坐 LONDON EYE, 遊白金漢宮, 到 GREEN PARK 餵松鼠 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一項興趣不大,第二項畏高,其他會考慮。我行程極鬆散,可能去三次都未及你去一次,我最重要係寫意。

      刪除
  6. Welcome to England! 有無特別行程呀? 你這班機是A380, 感覺這隻大鳥如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實坐商務本身已經好正,冇再留意其他,你講起,我先想到隻機好大,同埋起飛降落都好定!我今日睇左Billy Elliot,正到震.打算睇埋獅子王!

      刪除