2014年7月6日 星期日

一家大細食榴槤

斷斷續續吃了三個星期中藥,
病癥稍被歇止,
跟碼頭講,
可以買榴槤了。
 
 


 
說是一家大細吃榴槤,
那是錯的,
老虎仔根本沒有出來,
嗜吃的奶醬多出來一嗅,
調頭就走,
牠的身體語言告訴我,
牠覺得很臭!
 
 
我吃得不多,
過幾天還要繼續吃藥,
醫師說一定要調理。
 
有一天晚上喝藥,
竟然不覺太苦,
因為麻木了。
 


20 則留言:

  1. 我己經幾年不敢買榴槤吃,對我來說此物利口不利福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為實在愛吃, 所以一年都會破一兩次戒的,破完之後又會有點擔心喎.

      刪除
  2. 你試吓整1 pat 放响安信兄弟上唇, 睇吓佢地有乜反應,佢地lam 過之後會愛上吃榴槤都未定, hehe 係咪好變態?

    回覆刪除
  3. 榴槤我只買到冰架,苦口良藥,好番冇顧忌可以安心食

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 澳洲的長輩都是只能買到冰的吃, 所以每次回港都會吃一個.

      刪除
  4. 一個榴槤一家大细齊齊食,真好!

    回覆刪除
  5. 我勁怕榴槤味!!我父母返黎香港癮起但唔敢買返我屋企食, 響樓下公園仔食完先上樓..哈哈哈

    回覆刪除