2014年7月13日 星期日

銀鱈白鱈都好食

因為有時會做西京燒,
所以希望買到不是切片的銀鱈魚,
有一次在FB講起,
買凍肉的舊生阿誼說可以幫忙,
才想起近水樓台應得月。
 
 
得到銀鱈魚後,
他表示白鱈魚更好吃,
我的意見是銀鱈魚已經很好吃!
 
 
前幾天阿誼給我幾片白鱈魚,
我每樣和煎一件,
兩者比較,
明白他為甚麼一再表示白鱈魚更好吃。
 
 

 
白鱈魚的質地較實在,
銀鱈魚的口感就較油。
 
不過,
白鱈銀鱈也好吃啊!
 
全部都是阿誼送的!
 
 
學生送的,
無論是甚麼,
我都喜歡,
因為都是他/她們的心意。
物輕情意重,
上學日最後一天,
收到兩個女孩子的小禮物,
心中只有安慰。
 
 
 
看官都不知啊!
其中一個小女孩,
去年還在寫日記咒我給車車死。
 
那日記本我還保管著,
講好了要等她畢業,
才跟她埋單計數,
看看她還想怎樣咒我。


14 則留言:

  1. 現在的"真"鱈魚好貴, 有時也不知去那里買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我學生做凍肉的, 他給我的, 應該是真的吧.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係啊, 但出去食好貴, 而且好細舊, 永遠食唔夠喉的.

      刪除
  3. 好食,我呢度賣得好貴,要成十幾蚊一磅

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都絕對唔平, 所以話個舊生真係送左份厚禮俾我.

      刪除
  4. 哈)) 我鍾意食白雪魚多D~~ ^0^ 你就好啦, 放暑假............... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日星期日仲返緊工啊, 明天就真係開始放暑假了.

      刪除
  5. 你必定是個好老師呢……

    回覆刪除