2014年7月5日 星期六

檸檬鴨

這個不是GIGI WONG在電視介紹的檸檬鴨,
而是有一天在FB見金飯碗介紹這隻九龍醬園做的檸檬醬,
講得非常神妙,
因為產量很少,
少得招紙也不印,
只是用手寫就算。
 
 
但凡燜的東西我都有興趣,
因為基本上不考廚藝,
於是買來一隻鴨,
加了些羗和乾蔥爆香,再加一小粒冰糖燜就可以了。
 
 
 

 
差不可以吃時, 再加半個洋蔥,
 
我想吃脆口的洋蔥,
所以沒把它們一起加進去燜。
 
這檸檬醬其實嗅起來有點像柑桔醬,
但煮了後又不太濃。
問碼頭意見,
他說酸一點更好。
我也同意,
下次再煮,
就加幾片檸檬進去吧!


12 則留言:

  1. 請問一樽可用幾次呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. EE, 你見上面張相只是煮了一次, 我估可以多煮五, 六次吧.

      刪除
  2. 路過會買樽試下, 除了鴨, 有冇其他建議?

    回覆刪除
    回覆
    1. 買的時候, 店員推介我用來蒸排骨的.

      刪除
  3. 咁睇唔睇到成份係乜?

    回覆刪除
  4. 呢隻檸檬醬係特別用黎整送菜還是做甜點都可以嗎?

    回覆刪除
  5. 我真係蛻晒節,連九龍醬園都唔知係邊?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我都唔知啊, 只知邊度買到佢的產品!

      刪除