2013年12月12日 星期四

WOW

松本零士,
記得他是誰嗎?
 
不記得?
記得千年女王和銀河鐵道九九九嗎?
 
我的書櫃還珍藏了從台灣抬回來的銀河鐵道九九九.
 
忽然見到電視賣廣告,
 
 
宇宙最強海盜夏羅古,
 
完全不能錯過啊!!


12 則留言:

  1. 我記得呢, 啲男主角都係豆豉眼嘛

    回覆刪除
  2. 我唔識, 細個唔太俾睇卡通同漫畫, 因為家姐們話低能.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇咩睇電視, 反而係大一點才睇, 而且動畫睇得不多, 主要是睇漫畫書.

      刪除
  3. 哈哈!我老人痴呆,無印像添!唔通是代溝問題?

    回覆刪除
  4. 我仲有暑假睇千年女王大電影,忍受電影院內大批10歲以下小朋友唱傳說的恐怖經歷。。。可唔可以話俾啲媽媽知唔係所有卡通都係俾小朋友睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完風起了, 好明顯是拍給大人看的. 唔知點解, 見到二郎食煙, 好鬼開心. 我仲未睇依套, 希望24號可以去睇, 但唔知碼頭邊日放假, 所以都未買飛啊.

      刪除
  5. 回覆
    1. 哎, 我同你點會有代溝? 隻歌梅姐唱的, 一播你應該會記得.

      刪除
  6. 佢係我偶像之一。

    《千年女王》是至愛。

    家中尚珍藏了一張他與daft punk crossover的《銀河生死戀》~ "interstella 5555"呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為你, 我上網看了一大堆daft punk!!

      刪除