2013年12月3日 星期二

溫泉蛋

朋友whatsapp問我買不買溫泉蛋,
我反問她是甚麼東西.
 
 
做人幾十年,
直至昨晚才知這種像水波蛋的東西,
是有現貨可買的.
 
 
三十元十隻,
當然是優惠價,
因為朋友在食品公司做,
才有這好價錢.
 
 
 
 
熱飯一碗,
雞蛋打出來就是這樣子.

 
我不愛加豉油,
只是這樣吃,
已經很滿足.
 
 
這蛋是消過毒的,
普通蛋在超市有售,
屬同一牌子的另一產品.
 
 
真要多謝這朋友的好介紹.
 
朋友本來還介紹了一枝神奇牛油刀,
遇到硬繃繃的牛油,
一刀切下去,
就像切軟身牛油一樣.
 
我覺得很有趣,
但日常甚少吃牛油,
所以知道這世上有這好東西就算了,
不用擁有啦!


19 則留言:

  1. 原來而家溫泉蛋都有現貨

    回覆刪除
  2. 三十蚊一隻??咁我自己整lu :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔貴喎,不過我唔食半生熟蛋.

      刪除
    2. OLIVIAN, 你睇錯啦, 係三十元十隻啊.

      刪除
  3. 回覆
    1. 所以我相信若推出市面, 一定很受歡迎, 好過自己計時間去煮啊.

      刪除
  4. 好似好好味, 我就要加醬油...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個就會加, 現在好像不太愛吃鹹東西了.

      刪除
  5. 溫泉蛋飯,正! HK$3隻,OK呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友幫忙才有這價錢, 所以好多謝這朋友啊.

      刪除
  6. 回覆
    1. 送飯一流啊, 忍不住吃完一天又一天.

      刪除
  7. d蛋黃好橙呀!我就會加醬油呢!^^

    回覆刪除