2013年12月31日 星期二

2014--唔慣都要慣, 繼續美好!

今早, 碼頭跟我講,
今天只能陪你吃早餐.
我答他:
沒問題,
我一個人還可以, 幾十年, 都習慣了.
 
 
落樓下, 發現屹立小街的舊式理髮店關門大吉,
都不知是加租, 是顧客不足, 還是師傅年老收山,
總之就是一句:
 
這個社會在變遷啊!
 
其實,
我都希望喜帖街不要改個爛名,
樓下不要不是藥房就是金舖,
城市變成一個又一個的倒模式商場,
更加不希望聖誕再收不到學生的聖誕咭,
但時代不是會變, 而是在變,
變幻是不是未來式,
是現在進行式,
是永遠進行式,
人總不能一方面抽時代的水,
享受進步帶來的方便和樂趣,
而又強求保留所有舊東西.
我很相信,
無論如何捍衛,
觀塘都要倒於推土機之下,
溫情小舖勢難生存,
但我們仍要捍衛,
因為那是一種生活態度,
不是利益計算.
 
2014, 不要老是怨埋,
想想過去一個月,
我是活得多麼美好.
 
例如:
 
跟朋友相聚.

 

 
 
巧立名目, 跟碼頭去吃好東西(例如慶祝他終於放假)
 
 
 
自己去吃好東西
 
在家裡招呼朋友仔
 
 
收到許多好禮物,
物質上的,
精神上的.

(真是的, 那砧板好重, 我竟然隨口叫人去工展會替我買回來!)
 
我又送出很多小禮物
 
 
 
然後,
三貓繼續破壞.
 
 
(不知誰昨夜就在扮狼嚎叫, 幸好我一向有十秒再入睡的本領.)
 
繼續聰明
(暖氣開放, 雞蛋仔不甘後人)
 
繼續老友(看得出是三隻貓嗎?)
 
 
繼續食得 


而我,
十二月看了一次話劇,
聽了一次音樂會.
 
 
入了四次戲院,
在家看了好多電影.
(這個另外再寫, 有心機的話!)
 
上了一堂期待已久的課堂
(期待的是老師, 不是這stollen)
 
 
年頭和年尾兩次驗身都過關,
繼續有工開.
 
講起身體,
不得不感恩,
因為一次意外, 電召救護車入院,
結果發現我血壓19x,
(點解我冇死到??)
吃了特效藥仍16X,
最後成為長期服藥者,
但卻因此大大減輕了我自小學六年班已出現的頭痛症狀.
 
2013, 我吃了不夠五次必理痛,
雖然偏頭痛還是會無端來襲,
雖然有些人知道我要天天服血壓藥而覺得我很慘,
但比起從前一個星期頭痛三次,
個個月起碼買兩盒必理痛的痛苦經歷,
我簡直上了天堂.
 
 
太長氣了,
寫到今晚也寫不完.
 
總之一句,
2014,
唔慣都要慣,
繼續美好!
 
各位,
新年快樂!

 
 
 
 
 
 
 
 


23 則留言:

  1. 你的2013都很美好, 展望2014更精彩

    回覆刪除
  2. 老師, 新年快樂!希望你新的一年順順利利, 一切好事都纏繞著你!^^hehehe..

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話. 這兩天天氣回暖, 你走出了被窩沒有啊??

      刪除
  3. i always tell you not to take too much sodium
    less sodium
    low B/P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向少食重口味東西, 每天一大碟菜幾乎沒油沒鹽. 我的身體, 醫生說是遺傳性的. 傷害我的, 不是飲食, 是我的工作.

      刪除
  4. 新年快樂,世界始終美好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小琛, 你的世界一定美好兼豐富啊!!

      刪除
  5. 「唔慣都要慣」,繼續美好。「慣都要唔慣」,奮力改變,也是美好。

    對啊,兩種態度,都是自由意志的抉擇,做個自由人,就是美好。

    2014,繼續進步,忠於自己。老師,新年快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得「唔慣都要慣」這話有點順民, 進退有度, 如你所講, 奮力改變, 也是美好. 而且, 也是人人有責的! 我也祝你新年快樂, 2014, 我們都奮力向前, 向著美好進發!

      刪除
  6. Good health, good luck and much happiness throughout the year.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 2014, 我地一齊健康, 一齊好運, 一齊開心!

      刪除
  7. 血壓19x, 你真係要好好打理自己身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好有可能係遺傳性高血壓. 如果冇左份工, 我可能會好d, 當然, 會窮好多.

      刪除
  8. 回覆
    1. 咁又過左幾日, 好忙但總算有精神, 希望之後日子都一樣啊!

      刪除
  9. 我嚟咗美國, 基本上偏頭痛就不藥而癮喇. 6年好似只係發過兩次.

    點解你食必理痛唔係亞士不靈(aspirin)呀? Aspirin至可以舒緩腦內血管膨脹收縮減低痛楚, 我食必理痛係完全無效架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日頭痛, 唔知點解我只食必理病先有效, 但大痛的話, 我係食醫生開的藥, 試過必理痛食足兩排都冇效.(即係死係張床度超過兩日!)但好神奇, 果一次, 家中冇野好食, 落街食左碗叉飯之後竟然冇曬事!!

      刪除
  10. Happy New Year, 祝妳新一年事事如意

    回覆刪除