2013年12月5日 星期四

甜甜全家福

碼頭在家休息,
十一時起床,
看見四個小子堆在梳化,
拍下照片,
傳給我看.
 
 
這是甜甜全家福
 
 
 
雖然明知是天氣凍的為利益而結合,
但仍感到欣喜.
 
其實貓頭平日會"蝦"BBQ,
特別是老虎仔,
莫道牠生性順良,
早上未餵飯時,
牠可能心情不好,
每早都會責罵BBQ,
有時會大巴大巴打過去!!
 
但當然,
如果BBQ吃東西,
牠們誰也不敢打牠的主意,
BBQ的溫順,
也是限量供應的.
 
 
 
電腦椅一直是貓頭地盤,
天氣冷時,
三貓寧做擠逼戶,
大玩疊羅漢.
 
 
見到網上有這照片,
有趣,
分享一下,
可能貓友不覺新鮮.
 
 
 
 


21 則留言:

  1. 第一張相感覺佢哋好似好凍咁喎, 香港依家幾度??

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實拍照那天一點也不冷, 最近都有接近二十度, 我好想凍一點, 否則幾件毛衣和大褸真是買來放衣櫃.

      刪除
  2. 我家狗哥都係俾貓貓蝦架, 完全無反擊既能力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係少蝦老, 以前BBQ成日蝦三隻老貓, 煩到三隻貓死死下, 佢依家是有報應. 哈.

      刪除
  3. 可惜無論幾凍, 我家三貓都唔會一齊瞓, 如有貓想瞓近d, 已被fee走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家兩貓也時一樣,唔會攬埋一齊瞓

      刪除
    2. 我都覺得好幸運, 有貓頭如此親近, 特別是聽到樓下常有野貓大戰的時候, 就更覺得我家的貓頭好有愛心.

      刪除
  4. 見到貓地,BBQ,融洽地堆在一起取暖,相親相愛咁,真窩心!

    回覆刪除
  5. BBQ個樣好可憐咁, 你碼頭OK??

    回覆刪除
  6. 貓狗一家親全家福好珍貴, 估唔到老虎仔咁惡, 但我好鐘意佢D虎紋!
    我細細個都知:搶狗嘅飯碗, 佢實同你死過, 所以我唔會俾狗咬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得牠是最漂亮的, 但加埋神態, 其實是奶醬比較漂亮, 至於最聰明, 一定是雞蛋仔了.

      刪除
    2. 你講得啱,奶醬醒d, 雞蛋仔古惑d!

      刪除
  7. 佢地好可愛呀~我兩隻天冷都唔會攬住瞓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家小寶貝都怕凍, 點點凍就堆在一起了.

      刪除