2014年2月18日 星期二

冇得頂蟹餅

交給碼頭一罐蟹肉和一本食譜,
他就弄出了好好味蟹肉餅.
 
 
 
(徒手弄出形狀漂亮的蟹餅,
好,  我認輸!)
 


 
非常冇得頂,
我現在相信他除了白切雞,
其實還有其他燃手小菜的.
 
 
沒有做他他汁, 我愛吃有汁的菜式,但不愛另外點汁,
而且這個蟹餅有白汁, 檸檬汁, 芥茉粉, 喼汁, 味道已經很豐富.
 
 
同場加映,
跳上貓房門的雞蛋仔.
牠忽然發現貓房門常開,
跳上貓房門比跳上睡門的機會更大,
於是,
日跳夜跳!!!
 
 
雞蛋仔跟碼頭,
都是冇得頂的.
所以我今個星期會請碼頭食好味東西.
 
休息了一個月,
他復工了.
我做人有口德,
不會像他一樣說些:"嘻! 你聽日要返工lu"這類乞人憎的話.


28 則留言:

  1. 徒手整到咁真係超勁!
    因為佢成日講乞人憎說話,生活先充滿情趣呢!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細聲講: 其實佢有時真係激到我唔知好嬲定好笑的.

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁又係, 把口好得濟我又怕佢會吸引異性啊!!

      刪除
  3. 碼頭心直口快, 雞蛋仔機會主義者, 二者互補成絕配,很逗!

    回覆刪除
  4. 你不如讚佢多啲,等佢煮多啲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢煮餸重手, 如果佢成日煮, 我好快膽固醇超標.

      刪除
  5. 咁妳多啲掟食譜過佢,等佢整過妳食,佢又可以發揮吓啲小宇宙,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢後來又整左藕餅, 都好好食啊.

      刪除
  6. 男人都有整野識天份,Bill爸,Bill爺爺都是,祇不過他們不屑入廚房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 男人的天地在外邊, 所以他們是廚師, 女人才是煮婦. bill媽, 我係fb見到你整的燕餃啊!!

      刪除
  7. 我都入左一罐蟹肉, 搵搵點整蟹餅先

    回覆刪除
  8. 自己整一定是落足料前,睇到都流口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確非常好食, 特別係我係好鍾意食蟹的.

      刪除
  9. 原來碼頭都入得廚房架噃!抵贊! 祝他開工大吉! 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 他真的需要身體健康, 依位人兄昨天又腸胃炎了.

      刪除
  10. 嘩!碼頭磪有一手喎,讚!
    雞蛋仔咁勁,跳到咁高

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞蛋仔係跳高能手, 其他兩隻都唔夠佢玩. 不過, 可能因為另外兩隻係肥d同對腳都短d的.

      刪除
  11. 回覆
    1. 這個菜, 配中菜吃和當西餐吃都適合, 相當不錯.

      刪除
  12. 原來碼頭先生都是高手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得我滿意就係高手, 佢都時時失手的.

      刪除
  13. 見此蟹餅,就想起雪櫃半罐蟹肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你快d用左佢啦. 用黎炒飯一樣好好味.

      刪除