2014年2月11日 星期二

寒流下的貓

忽然寒流又來了,
貓地最怕凍,
可貓地很聰明,
有各種有效的方法抗寒.
 
 
很慶幸三貓都很老友,
最簡單的抗寒方法最是黏成一堆,
這張照片,
仔細看,
是有三隻貓啊!
 
 
電視機頂是牠們長期流連的地方,
為此,
家中大牛龜電視很有價值,
我不會輕易把它換掉.
 
 
三貓即使不在一起,
也絕少掛單.
 
比較常黏在一起的是老虎仔和雞蛋仔,
有時不看尾巴, 我也會分不清牠倆.

 
 
雞蛋仔和奶醬多就較常一起躲在床上.
 
這兩位公子這兩天都跟我睡,
雞蛋仔睡在被窩中我大腿位置,
奶醬就睡在被面, 位置是我一雙小腿中間.
每次天氣稍冷,
雞蛋仔就會坐在我枕頭上,
面向床尾,
示意我掀起被角讓牠踏上我的心口直往我大腿位置走去,
到天氣回溫,
牠就會回到被面,
但一樣睡我的大腿上,
牠真是聰明到不得了.
這不是謀生本領,
是享受的本領,
都不知得自何貓真傳!
 
大概因為雞蛋仔最怕冷,
所以牠對取暖素有研究,
牠知道人的大腿是最暖最舒適的部份,
也知道暖風機是好東西,
只要暖風機一接通電流,
牠就會放下手頭上的活兒直奔風口,
萬試萬靈.
 
 
如果我和暖風機都不在牠身邊,
不得了,
BBQ, 奶醬多和老虎仔全部都是牠的暖水袋.
 
看!!
 


(上面這張是去年的照片, 紫色的墊給老虎仔瀨尿弄 ,丟了!)
 
暫時寫至這兒,
要去洗澡,
霸了暖風機進洗手間,
再不洗澡給人罵啦!

 
 
 
 


27 則留言:

  1. 雞蛋仔最聰明, 老虎仔額頭條懸針紋和對人宇拖邊粗D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你觀察力都好強喎. 對, 雞蛋仔是我接觸過的狗貓雞鴨倉鼠錦毛鼠中最聰明的.

      刪除
  2. 我房間的都是大牛龜電視,因為少開還保養得好好,睇睇下同你部d顏色勁似,係咪Toshiba呢????
    只要一開著呢部電視,我家dingding就會上去訓,我一樣不會輕易放棄的..hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 就是東芝, 用了超過十年, 當年去旺角買, 差不多七千元.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都好想懶, 因為冇得懶, 所以愛中有妒!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係啦, 冇見過貓會拎別的動物的暖水袋吧!!

      刪除
  5. i sleep with my 3 every night

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我唔放得老虎仔入房瞓, 佢太多野講, 講到我地熄燈佢都未收口.

      刪除
  6. 回覆
    1. 喜見牠們如此相親, 為娘真是心頭暖!

      刪除
  7. 香港無暖氣毛孩都真係幾慘,不過更慘係流浪貓貓狗狗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 所以前兩天見到樓下有隻貓B生生猛猛四圍走, 很是指牠高興啊.

      刪除
  8. 好好喎,貓狗都好融洽,我兩隻仔仲未可以捲埋一齊瞓呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓夾貓緣, 我以前果三隻都係冇咩溝通, 可能我依三隻都有街貓DNA, 包容心比較大哩.

      刪除
  9. 我家既少爺小姐都鐘意係電視機後面瞓架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地果幾日整跌我個機頂盒, 俾碼頭鬧左一身哩.

      刪除
  10. 貓地,BBQ, 一團和氣,真窩心!
    驟眼睇,雞蛋仔好似我家Mocha,而奶醬多就似我家MiuMiu...

    回覆刪除
  11. 我的貓貓一到冬天就喜歡在我沖完熱水涼入去浴缸度嘆一分鐘桑拿!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好識歎喎!佢地唔駛流浪街頭, 真係好啊!

      刪除
  12. 回覆
    1. 三隻貓晚晚都玩打架, 但其實只是追逐, 感情好好的, 經常互相幫忙清潔對方.

      刪除