2014年2月16日 星期日

小工程

別人都是過年前執屋,
我卻每年都是年初一才來抹屋,
然後慢慢執拾其他東西.
 
今年比較好,
過年前已開始髹油, 換窗簾布, 浴簾,
廚房也多添了兩個架.
 
迎新必須去舊, 當然也丟棄不少舊東西,
那個買了後用了不夠廿次的微波爐,
我把送了去明愛的二手店.
 
還有那用了十年的大衣櫃,
大而無當,
入面沒有間隔,
加上搬過幾次,
背板都已和衣櫃分離,
我也趁這假期買了一個新衣櫃.
 
這麼多改動中,
我最最最喜歡的,
一定是把飯枱丟掉,
在原有位置添了一張工作枱.
 
碼頭替我四處張羅,
工作枱, 雲石枱面, 電掣, 吊架,
樣樣俱備,
真是使我心花怒放.
 
 
今天想做麵包, 好讓未來幾天有早餐吃,
那位不遺餘力的先生竟然叫我不要做,
去買來吃好了.
後來, 膽生毛的, 竟惡言相向.
我的解決方法是不理他,
自己走了出街,
後來還去了吃雲吞麵,
讓他自己一個人餓死算了.
 
回來,
當然開工做包.
這麼漂亮的一張枱,
不好好利用它,
太可惜了.
 
 


22 則留言:

  1. 床頭打交床尾和
    哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
  2. 好整齊呀, 咁就更加有心機整包

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊, 其實有左張枱, 我最想係整朱古力.

      刪除
  3. 冷戰一晚好喇, 最緊要唔好有隔夜仇

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇啦, 即晚已經攪掂左. 如果係講錯野, 通常佢好快就扮死蟹!!

      刪除
  4. 你瑪頭真係成日都開口合著脷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 冇計, 真係讀書少啊! 依方面真係差少少.

      刪除
  5. 好整好啲包唔好俾佢食,引吓佢都好,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢唔係好好食包, 除非有饀又新鮮出爐, 但我甚少做有饀包的, 好怕晨早食肉落肚啊.

      刪除
  6. 工作枱,一直都好想要啊!

    回覆刪除
  7. 張工作枱咁正一定要剪彩喇

    回覆刪除
  8. 好中意呀!!!有咁大格儲物空間, 而且用雲石的面版不易刮花又硬淨, 岩晒整野食!!
    請問在那裡買和幾銀呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 張枱係上海街買, 有不同大小的, 是廚房枱, 雲石就在旺角快富街一帶買, 夾埋二千幾蚊. 但要自己叫車搬喎.

      刪除
  9. 雲石枱面,整包一流。
    忙左一輪或者佢想你休息下咁呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整包整餅對我來說, 也是一種休息啊!

      刪除
  10. 其實碼頭對你真的好。。。替你四處張羅買工作枱,安電掣, 放吊架,
    給你一個樣樣俱備的工作間。耍下花槍就好,始終他剛大病初瘉喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 其實他真的是個好男人----除了口不擇言! 多謝你記得他大病初癒啊! 其實他已放了三十多天假, 這星期才復工哩.

      刪除