2014年12月8日 星期一

燜燒罐

 
網絡上非常時興的燜燒罐,
人買我買的,
我也買了一個。
我買的這個貴一點點,
但瓶蓋設計比較容易清洗。
平日用的飯盒,
我最怕那條膠邊因為積了水而變黑。
 
這種東西,
不知為甚麼近幾個月忽然紅起來,
其實十幾年前我已有同事用這方法帶粥回學校吃。
 
要買的話,
我認為膳魔師這牌子最好,
它的保溫功能比象形, 虎牌都好,
其他雜嘜牌子就更加不能與它比較了。
 
 
人買我買之後,
只用了一次,
要加把勁才肯,
燜燒罐不會壞,
那包米卻會變的.
 
 
(後補)
 
 
用五湯匙米, 就焗成這個效果,
也算綿的,
相當不錯.
 我加了些杞子,
甜甜的, 好好食.
 
 
 

13 則留言:

  1. 我也受到網友的影響, 心思思想用保暖壺做粥或焗湯, 做了煮婦多年, 看看家中有沒有適合的保暖壺, 原來大大小小一共有七個之多, 所以便用來試試看, 我的多是buffalo和Thermos, 昨天焗了五指毛桃湯, 真是不錯, 我下午四時飲過一次, 到晚上Honey回家, 再開蓋飲, 湯仍很熱, 仍要試其他壺的效果如何.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你這個壺用多少米焗粥 ?

      刪除
    2. 我在上面補了相片和資料,希望有用. 我覺得若要粥夠綿, 還是要煲久一點,我用的多是殼物, 吃後來就不太綿, 但感覺健康, 而且加杞子,很甜, 我會繼續用它.

      刪除
  2. 我見好多人都有買, 本來都想買, 但係唸深一層, 湯-飲區區一兩碗我又唔夠, 粥 - 又唔會成日食, 一食親又係一兩碗唔夠..hahah..所以我都係用返個以前買落瘦瘦象印飲茶就ok lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢, 我也算人買我買, 因為好多朋友同我講, 我食麵包做早餐唔夠纖維, 所以就買個煮粥食.

      刪除
  3. 回覆
    1. 用小煲將米煲一會兒, 然後倒入個罐到,用真空熱力繼續煮, 幾個小時後可以吃. 原理就像真空煲.

      刪除
  4. 不知為甚麼近幾個月忽然紅起來>>>有同感,其實以前帶飯都係用呢d,依家去探病都係

    回覆刪除
  5. 我住咁遠,十幾年前都知道用燜燒罐,這個真係忽然紅起來。

    回覆刪除
  6. 我用象印, 保溫好得! 測試仲好個thermos 少少呀!!! 哈)))))))))))))))))
    我都係係公司整粥當LUNCH~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係象印好d, 我手頭上冇象印, 可能係N年前印象了.

      刪除