2014年12月24日 星期三

焦糖蘋果玉桂鬆餅


連續幾年的聖誕都做這個焦糖蘋果玉桂鬆餅,
用的是Rachel的食譜。

今年轉用青蘋果,
做了幾次,
都得心應手。

我愛吃這餅,
每次都會留一個自己吃。

明天聖誕,
我打算也做幾個作聖誕蛋糕。






當然, 大部份都是送給人的,
送學生, 送同事, 送朋友, 連街市雞檔我都有送。












還做了焦糖山合桃,
至於朱古力,
沒功夫也沒心機,
還是買現貨吧!
ROYCE的雜錦朱古力,
包裝跟我自己的包裝很相襯啊!


聖誕快樂!


22 則留言:

  1. 但願聖誕節,每個人都會找到自己的甜心。

    merry x'mas!

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛自己, 自己先做自己的甜心-----說來好像有點悲涼, 做得到其實是樂事.

      刪除
  2. 聖誕快樂!焦糖和蘋果都是我喜歡的口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這蛋糕好好食,我幾乎每次做都留一個俾自己.

      刪除
  3. 鬆餅很吸引呢!我喜歡有蘋果的甜品,最愛焗蘋果派。
    祝你聖誕快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愛蘋果, 但不愛蘋果派, 因為我不愛酥皮的.

      刪除
  4. merry xmas!!!
    好正呀!老師可以share食譜嗎?thankssssss!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以可以. 但, 可以電郵給你嗎?

      刪除
    2. 好呀!我email 係 marylau0312@gmail.com
      謝謝老師!

      刪除
  5. Merry Christmas^^
    收到鬆餅的人一定好開心!

    回覆刪除