2016年1月29日 星期五

在瑞士遇上狗


在瑞士, 比倫敦尤甚,
到處都見到人類的朋友!



 






 
 
(我知這張相沒有狗,
某個早上, 我們在吃早餐,
竟然見到這馬兒拉的垃圾車,
大概也知道自己特別,
拉車的人特意慢下來讓我們拍照。)




 
 
下面這白狗,
看照片不怎麼樣,
但真狗,
是非常非常大隻的,
站起來已去到我的腰。

 
火車站等車,
遇到一隻為食狗。




 
 
瑞士的狗真幸福,
可以上雪山玩。


 
 
應該知道我見到牠,
心中又是BBQ的影子。
這小子,
給綁在超級市場門外,
牠主人去了買東西。

 
 
 
在瑞士,
除了見到在香港沒見過的狗種,
印象最深的,
一定是狗也像人一樣,
坐咖啡店,
逛雪山,
坐火車,
有一程,
我們坐吊車上雪山,
吊車上便有三, 四隻大狗。
 
另外,
就一定是驚訝人家的狗好好家教。
整個行程,
我只在尾段見到一隻狗在超市門外等主人(不是上面那隻老虎狗),
大概是新手上路,
竟然在外面吠。
不像香港,
很多人養狗,
第一不理天氣特性, 竟然養起長毛, 耐寒力高的狗;
第二是完全不管教狗隻,
我就見過無限次,
大狗小狗在路上相逢,
坐在主人懷中的芝娃娃總是發狂亂吠, 挑釁大牠幾倍的金毛啊狼狗啊的。
 
 
我想,
瑞士人養狗,
大概有把狗送去受訓,
而且家裡空間大,
又有足夠空間放狗,
狗兒的精力都得到適當發洩,
這些方面都比較人道。
 
上次倫敦行,
我在一個公園遇見一個養了四隻八哥, 老虎的人放狗,
那八哥在草地上翻滾,
不亦樂乎的樣子,
使我即時覺得愧對BBQ,
牠與我生活十年有多,
不單沒能在草地翻滾,
踏在草地上的機會亦少之又少,
狗生中大部份時間,
只能在石屎路上走動。
 
如果我再養狗,
可以讓牠快樂一點嗎?
 
 
山區路上不時見到這種設施,
給狗主處理狗糞,
真是令人生敬的國家。
(今天, 見到葉劉淑儀說披皮草等於食牛肉!!!!)
 
 
 
雪山之上遇狗,
當然要親近一下。
 




9 則留言:

  1. 其實香港都有啲草地俾狗行,係你唔習慣帶狗去遠嘅地方?

    回覆刪除
  2. 外國人係比較愛護小動物,雖然都會有棄養、虐待case,但起碼唔會食佢哋

    回覆刪除
  3. 事實是香港想找一塊草地給人類都難

    回覆刪除
  4. 我係赤柱廣場都見到 dog parking
    其實我地兩個盡量唔會將狗放去個度, 又或者獨留佢係車, 因為唔知有無D變態人會捉左隻狗去虐待

    回覆刪除
  5. 响瑞士所有狗主同狗狗都要去上堂架

    回覆刪除
  6. 我覺得香港主人都錫狗狗㗎,不過香港草地有限,不能隨意帶佢哋去草地玩,錫嘅方式,變咗買,買貴價入口零食,買靚衫。。。

    回覆刪除
  7. 外國D狗狗比香港個D幸福好多

    回覆刪除