2013年11月7日 星期四

醬油骨

醬油骨
 
 
是我相當喜愛的一道惹味菜,
簡單易做.
 
 


豬軟骨先出水, 去除血污.
 

 
起鑊用少許油煎香.
 
很少人會這樣做的,
但我有習慣, 燜肉類時都會先煎香它,
我覺得有點焦, 香一點, 而且燜的時候不易散開.

 
乾蔥一大粒, 80ML台灣醬油, 20ML味醂,
100ML水,
燜大約一個小時,
中間可以熄火, 讓煲內的熱力自己繼續悶.
 
我只用1-2度火去燜, 這樣做的好處是肉類不會燜得太爛.
當然, 豬軟骨本身也不會輕易散開的.

 
吃前煲內應仍有點汁,
這時下一粒冰糖,
作用是調味,
也令汁液變得稠身,可以掛在肉上.
 
 
今個晚上,
家裡找到白糖,黃糖,紅糖,三溫糖,片糖,椰糖,
就是找不到冰糖,
結果我用了四份一片多一點的片糖.
 
煮了小小一碟,
不敢多吃,
我要健康啊!
 
 
 
 


31 則留言:

  1. Bill婆婆炆豬肉也是用片糖炆,好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾你一講, 我記起兒時也吃過這味餸啊.

      刪除
  2. Yummy, yummy. 見到都想食. 等我記低個食譜, 要煮, 要煮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮啦, 我在citysuper買的豬軟骨, 質素相當好啊.

      刪除
  3. 唔知台灣醬油同日本醬油有咩分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼便宜一點, 並且, 台灣醬油會些相當濃, 日本豉油, 我一向只知萬字醬油, 感受上它還是比較鹹, 甜味不足. 我想, 是不同用途吧.

      刪除
  4. 請問台灣醬油係邊度有得買呀?是豉油的一種?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是隨手在家裡看看有些甚麼醬料不用就過期, 於是就取了這枝醬油. 我愛逛超市, 有時在一田或者 citysuper都會叫到, 但我沒甚麼研究, 也是亂買一通的.

      刪除
  5. 呢個我鍾意,而且仲係豬軟骨,正

    回覆刪除
    回覆
    1. Ryby,我去不到你的blog, 你可否直接把你的網址給我?

      刪除
  6. 早兩日整左豉油雞翼, 一向極愛雞翼既囝囝, 竟然唔食, 佢話唔鍾意豉油煮, 佢要鹵水味, 激死

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 偶然說下都唔錯, 餐餐不是豬肉就雞肉, 食到厭啊.

      刪除
  8. 我呢邊無豬軟骨賣,不過買到我老公都唔會食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解啊, 豬軟骨又唔係內臟. 外國人連牛膝, 牛尾都食, 冇理由唔接受豬軟骨喎.

      刪除
    2. 佢麻Q煩嘛, 有關佢食乜唔食乜.... 唔可以用常理了解.

      刪除
  9. 我今日去華人超市見到豬軟骨,即刻買咗兩小包,我都想問台灣醬油係乜?有無其他豉油醬油代替呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣醬油係比較濃的豉油, 同埋帶點點甜的, 如果沒有, 用其他豉油當然可以, 只是最後都要靠糖調味, 否則好鹹. 用日本豉油, 效果也很好的, 我未試過用李錦記一類本地豉油啊.

      刪除
    2. 咁我用少啲豉油加少少老抽同少少糖啦.

      刪除
    3. 今晚煮咗喇!可能我用le creuset,鎖水好勁,我又用萬字醬油又落老抽稀好多,炆一個鐘都仲好好水,不過加咗片糖都OK,好味道呀!謝!

      刪除
    4. 我用staub ,也是很鎖水的. 你愛吃就可以了. 下次再煮, 可以調節一下調味料的份量和煮的時間, 使它更合你口味.

      刪除