2013年11月4日 星期一

豆腐花

見到別人自己撞豆腐花,
一直心思思啊!
 
 
 
 
我用的是豆腐主義賣的, 十一元兩枝的豆漿,
平日喝時覺它豆味不足,
但用來做豆腐花又覺OK喎!
 
 
因為豆漿是甜的,
所以我沒有再加糖,
反而加了點羗汁,
增添風味.
 
食譜是來自Helen方家小廚的.
 
我未研究如果做連結,
有的話稍後再補上.
 
其實昨天也問C Chan取了仙姐的食譜,
下次會試用這個.
 
可惜家裡沒有舀豆腐花的勺子,
否則賣相會漂亮一點.
 
註: 不是我舀的, 是那個永遠不把碗洗乾淨的碼頭舀的.
 
他現在一如以往,
每一天也不把碗洗乾淨,
可惡得很,
不知是怎麼構造的,
臉皮很厚,
罵極不改.
 


18 則留言:

  1. 尼個已經很滑呢。
    男人粗枝大葉,肯做都唔錯喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好唔錯, 食到自己做的豆腐花, 真是太感動了.

      刪除
  2. 薑汁仲正啦!
    同妳調轉呢,我老公洗碗乾淨過我

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意食薑汁, 好味又有益. 最好佢食得乾淨一點, 我負責煮, 佢負責洗.

      刪除
  3. 我成日都想整,最衰次次出街都唔記得買石膏粉

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦, 我係烘焙店買的, 一包可以撞好多次啊.

      刪除
  4. 薑汁係無敵!我成日齋唸,但未的起心肝整..heee

    回覆刪除
    回覆
    1. 撞啦, 一支豆漿兩個人食啱啱好, 衛生過出面啊.

      刪除
  5. 我反而係俾人話無俾心機洗好D碗個位 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇咩心機先, 但都不至於唔乾淨囉.

      刪除
  6. 喂, 其實用鑊鏟或者飯殼都應該會舀得靚, 不過可能要傾斜個煲先筆到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用鑊鏟的, 不過位先生冇心機. 豆花舀應該有點彎位, 不過我個煲咁細, 可能佢都冇處發揮.

      刪除
  7. 我都試過自己撞豆花, 可惜我的豆漿不夠豆味, 做出來沒有味道,又唔夠滑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得做成豆花後, 豆味會濃一點的. 豆漿, 你可以自己磨啊, 你有心機.

      刪除
  8. 我撞過一次, 自己磨豆煲豆槳, 好玩, 多功夫

    回覆刪除
  9. 豆花賣相都ok吖! 好味就得!
    碼頭肯幫手洗碗就好好先生, 唔好嫌佢喇!

    回覆刪除
  10. 碼頭其實已經好好 :) 薑汁豆腐花,好味!

    回覆刪除
  11. 您成功地撞了豆腐花. 真的好. 我都想做呀. 請問石膏粉在那裡有得賣?

    回覆刪除