2013年11月12日 星期二

最大動力

睡眠不足,
雜務繁多,

運動真不是容易的事.
 
要用理智戰勝藉口.
 
 
10/11/2013

 
 
11/11/2013

 
12/11/2013
 
 
陪跑貓, 愛在滾動的皮帶上磨指甲.

 
 
肥與瘦不是問題,
反正我不愛牙籤型女生.
 
棺材香是最大動力.
 
 

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 應該唔會掛. 佢只係好斯文咁伸隻手仔出黎磨爪咋.

      刪除
  2. 加油啊!
    原來張某是你,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎啊, 係我啊,都唔知點解有兩個身份.

      刪除
  3. 咁你咪要好小心唔好踏到陪跑員???

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊, 我停機佢先走上黎, 我一跑佢就企係則邊, 最多伸隻手出黎.

      刪除
  4. you have the treadmill at home? Did you put a protection mat under the treadmill? It will protect your floor and make less noise for the neighbor downstairs :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 部機買左好幾年啦, 但真係冇恒心不停用, 有時有點恒心, 有又藉口暫停, 例如扭傷腰之前, 確實跑過一段時間的.

      刪除
  5. so happy to know that you start to workout
    ADD OIL
    KEEP GOING

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 不過這兩天感冒, 吃了藥, 真是沒力跑啊. 星期日還了四十分鐘的.

      刪除
  6. 我自從搬左屋就無去游水了,唔通真系要靠我地相同的動力?

    回覆刪除
  7. 我諗我買部機返屋企都未必會做

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你仲係身體好好, 不像我, 響起警號了.

      刪除
  8. 回覆
    1. 知道, 我會努力的, 一個星期起碼也要有三天啊.

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實放工係極之累的, 每次要要逼自己合作!

      刪除
  10. 我開始做運動好多年啦, 如果唔係, 今日唔知變成點

    回覆刪除
  11. 我而家都盡量希望每日做到半個鐘運動, 希望身體好D

    回覆刪除
  12. 我就踩單車!我都係咁話, 我唔係想自己變到勁瘦, 只想身體好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 踩單車對膝頭關節是否有影響呢? 我當年都考慮過買健身單車的.

      刪除
  13. 開張,加油! 保持身體健康最重要!

    回覆刪除