2013年11月28日 星期四

究竟貓有幾聰明

本年度第一次開暖風機,
把它抹乾淨,
搬入廁所.
無論如何,
我要享受暖烘烘的淋浴.
 
才剛接通電源,
暖風機"咇"的一聲,
一隻貓影竄過,
雞蛋仔已經就位,
享受撲面暖風.
 
牠是怎樣記住這些美好光陰,
然後在九個月後又再緊隨不捨呢?
 
我們愛一隻貓,
不單因為牠們有毛,
樣子可愛,
身手敏捷,
或者夠高竇,
更因為牠們顯示了生命的奇妙, 獨特與尊貴,
不會因兩隻或四隻腳而有很大差別.
 
 
 
扮憨厚的雞蛋仔說:
 
媽咪, 不用擔心,
小別勝新婚啊.
 
 


20 則留言:

  1. 貓真係好聰明,好有性格。

    回覆刪除
  2. 動物嘅記憶力係好奇妙架。

    回覆刪除
  3. 其實貓好叻,不過太有性格,唔肯學嘢。

    回覆刪除
  4. 我家的貓貓都係會追著曖風機來吹, 惟有開定型給她獨享, 貓奴如我就在一角凍如寒天==

    回覆刪除
  5. 貓貓唔係傻架, 我家個隻見無牛奶俾, 會敲玻璃, 無人教過佢

    回覆刪除
  6. 仲有... 佢地其實好有記性...即係記仇... XDDDDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯, 雞蛋仔絕對係, 打佢一下, 佢走人之後會失驚無神衝返轉頭捉著你雙腿咬落去.

      刪除
    2. 係呀, 我周不時訓訓吓俾叮噹狠狠咬腳痛到醒, 激C!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都鍾意狗, 應說是四隻的我都鍾意.

      刪除
  8. 貓地好好記性架! 祝碼頭早日康復出院!

    回覆刪除