2015年12月18日 星期五

進取的貓頭

雞蛋仔手長腳長, 三寶中牠的跳躍力最高,
牠也喜歡跳,
跳上門頂,
跳上我膊頭,
完全沒難度。
最近牠雅興大發,
一天十次跳上我膊頭,
累我膊上留下十幾道紅印,
如果不是愛牠們,
真要捉來打一餐。
安信兄弟身重腳短,
每次看見雞蛋仔跳上門頂櫃頂,
便在地下凝望,
雖不至於羨慕,
但一副興趣盎然的樣子,
十分有趣。
昨晚,
皇天不負有心貓,
牠們兩兄弟竟然一起出現大突破,
平日被戲稱死肥仔的奶醬多,
竟然跳上門頂;
而牠的兄弟老虎仔,
可能身子較輕,
更跳上櫃頂俯視蒼生。


肥腩這麼大,
竟然跳了上去,
為娘實在太感動了。





好戲在後頭,
苦練四年,
老虎仔大概開心得瘋了,
一個晚上跳上跳落幾次,
因為每次上樁都把櫃頂的儲物盒弄歪,
結果最後一躍,
連貓帶盒一股腦兒跌落地下,
貓頭當然逃之夭夭,
我和碼頭剛好看見,
兩人相視一秒便哈哈大笑。

- - - - - -

貓的一生若有十六年,
已屬長壽,
牠們用了四份一的天年去練這跳高動作,
最終成功,
實在非常進取,
堪叫我們人類好好學習!



- - - - -


同場加映。

凍啊!
貓頭都黏在一起。









我們在洞外觀察這兩個小子。

不少貓友家中幾貓,
都是獨行大俠,
我家三貓來自兩個家庭,
但相愛如一體,
我家真是一個有福的家啊!




17 則留言:

  1. 我在家門口放養的咪仔與黃貓,也是頭黐頭、身貼身,黏在一起睡覺。我覺得他倆是地球上一對最親愛的好朋友。

    回覆刪除
  2. 我睇過篇野, 話貓鐘意高, 越跳得高, 化表有櫂力/地位

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞蛋仔極度喜歡跳上我膊頭, 有時一日跳十幾廿次, 佢好明顯當我是假想敵啦.

      刪除
  3. 我都想養貓,不過依家Blaze應該唔鍾意有其他動物一齊,所以可能要等幾年先得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但狗和人的互動強好多喎, 養貓, 有時真係會好似只係多左個租客一樣架.

      刪除
  4. 我都愛睇貓地相擁而眠,可惜我家貓地唔會

    回覆刪除
  5. 貓性愛獨來獨往,但現在都變了家庭寵兒,過家庭生活.

    回覆刪除
  6. 好耐冇見你家三貓,估唔到安信兄弟要操練咁耐才能跳得上,自從卡樂b走咗之後,現在三貓跳高能力不濟,跳上枱多借助櫈跳上先

    回覆刪除
    回覆
    1. 對人對貓對狗, 我們都怕面對牠/他們漸漸變老的過程, 但可以老,也是一種福氣,唯有面對.

      刪除
  7. 想不到貓頭也會苦練XDDD
    自從Bill Bill 走了,妙妙也取代了Bill 的位置、物品,不用怕Bill Bill 的蝦蝦霸霸霸

    回覆刪除
    回覆
    1. 但是, BILL BILL因為你的文字, 將會永遠存在於我們心中.

      刪除
  8. 我屋企三貓都係各自各修行呢><

    回覆刪除
  9. 我隻貓就好鐘意同我哋玩捉迷藏!(^_-)

    回覆刪除
  10. 貓地總係唔聲唔聲, 嚇你一驚, 都幾陰濕架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 神秘高儌是貓的特性啊, 太親民就有點像狗了.

      刪除
  11. 我家叮叮有畏高,簡直係貓界恥辱!hahah..
    但佢躲藏同偷襲功夫一流,係忍者貓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係因為佢係陸軍成員, 唔係空軍啊

      刪除