2016年6月2日 星期四

五月菜單

 
回顧一下五月煮過的餸。
 
有時跟朋友講起煮飯,
原來曾有人的大嘆辛苦,
因為家中每個人都有偏食習慣,
但每個人不吃的食物都不同。
 
我們只有兩個人開飯,
兩個人都不偏食,
每餐只煮兩碟餸,
非常簡單,
而且我不用洗碗,
所以從來都不覺煮飯有甚麼困難。
 
最近跟朋友講起,
她家中三口開飯,
好像要煮四味餸菜。
 
太多了點吧?
原來是父親大人要有得選擇啊!
那,豈不是每餐也吃不完,
要留待下一餐變成隔夜餸?
是啊,
很多時也有隔夜餸。
 
不知其他朋友,
一餐要煮幾多味餸呢?
 
 
自從不用帶飯,
晚上煮飯就更大自由,
可以多點吃魚,
也可以多點煮意粉。
魚和煮粉,
帶飯的話,
都比較難食。
 
 
煎雞胸  茄醬意粉
日本買來的,一餐一罐,方便好吃。
 
 
 
 
蒜蓉莧菜  檸檬香芧魚露焗烏頭
雪耳木瓜豬骨湯

 
蒸豉汁鱔  鮮腐竹雲耳煮白菜


 
 
煎雞胸  欖醬意粉

 
肉碎菜甫煮翠肉瓜  京蔥廣島蠔

 
 
醬爆牛仔骨   羗絲芥蘭

 
 
炒雜素  蒸斑腩

 
 
芥菜煮排骨

 
 
土匪雞翼   西芹南非鮑

 
 
涼瓜牛肉   銀鱈魚西京燒  生地湯

 
 
蜜汁雞扒  腐乳鴛鴦茄子

 
 
 
 
燒排骨   青醬螺絲粉

 
 
 
白灼蝦   炒菜心   煎豬扒


 
蟹柳絲瓜    蒸海魚腩
 

 
 
雜錦烏冬


 
草菇椰菜花(第一次煮這種醜樣的椰, 原來也很甜。)
唆囉魚節瓜湯(一斤魚煲的湯,很甜)
蒸魚雲
 


 
 
紅酒牛臉肉  碟頭飯

 
 
蝦醬肉片蒸芋頭  炒白菜

 
 
焗春雞  鹹牛肉薯蓉


 
 
札肉蟹柳絲瓜   涼伴豆腐
南乳炸排骨


 
 
消暑冬瓜湯   帶子西芹  榨菜蒸牛肉

 
 
六月去英國,
前後十六天,
有人大呼悲啊! 十六天沒飯吃;
同一個人又大呼好啊! 十六天不用洗碗!


13 則留言:

  1. 一邊看一邊正在流口水,很肚餓……

    回覆刪除
  2. 我最鐘意碟頭野, 唔好攪咁多, 唔要洗咁多碗 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家不用我洗碗, 我喜歡碟頭野是因為可以保障自己吃的份量, 跟碼頭SHARE一碟餸, 我吃得慢, 經常要提他我未食夠!!

      刪除
  3. eeeerrrr.....我見到鱈魚雖然得一角但好正,想學!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實沒份量的, 就是用熱水開稀些味噌, 加糖, 味醂, 日本清酒, 試味, 用這些漿狀物體去醃魚, 多點也不扣, 醃起碼一天再取出放入焗爐焗熟, 我用180度左右, 焗熟後用220度取色, 就可以了。通常家裡很多味噌快過期, 我就煮這個餸。

      刪除
    2. THANKS!!!我會試!唔知原來用呢類日式醃料!

      刪除
    3. THANKS!!!我會試!唔知原來用呢類日式醃料!

      刪除
  4. 我家煮飯不算難,因為大家都不偏食,但因為要煮素,又要營養均衡,有時都不能太馬虎。

    回覆刪除
  5. 我地二人兩個餸,如三餸是因為特別煮多D 留第二日食。

    回覆刪除
  6. 我哋冇定,但係通常一餐最少要有三種以上嘅菜

    回覆刪除
  7. i don't have time to do that much....

    回覆刪除
  8. 我一加班就煮唔到飯,通常只有星期日煮,但煮嚟煮去都係果啲。你post菜單出嚟,俾咗啲煮餸靈感我呢!

    回覆刪除