2016年6月12日 星期日

貓山王與雞蛋仔

 
 
往相熟店舖買東西,
老闆悄悄問我吃不吃榴槤。
 
 
原來她從馬來西亞運來貓山王,
打算以市面一半的價錢出售。
 
 
我要了一個,
第二天上去領的時候,
只見幾個大的發泡膠箱,
兩位女士已拿著手拉車入貨,
我問店員能否多要一個,
店員拿著名單有點為難,
原來是好貨難求啊!
 
 
 
當晚帶回家打算開來吃,
榴槤被白紙和膠袋封好,
看不到真身。
打開膠袋時,
一室香味,
真是未有過如此經歷。
 
也好此道的雞蛋仔急急趕來,
可惜的,
是打開白紙時,
原來榴槤還很青綠,
要多放幾天才能吃啊!
 
 
當下把榴槤放好,
換上蜜瓜一個,
可雞蛋仔不知就裏,
還向我們討榴槤吃。
 
只見我們給牠的是蜜瓜,
嗅了幾下,
大概牠覺得不可思議,
索性跳上飯枱查探,
為甚麼味道分明是鍾愛的食物,
轉眼又不見了影踪?
 
當時情況有點可笑,
我連忘安慰牠,
告訴牠要待兩天才可吃到好東西。
 
昨晚終於見榴槤轉黃,
找來硬物沿爆口位置一開,
真是粒粒金黃!
 
 
 
 
 
 
 
見這小子可憐,
連忙先解牠相思之苦。
 
以牠的體型來說,
所吃份量絕不少於我們啊!
 
至於安信兄弟,
完全不好此物。
 
 
今年吃了三次榴槤,
都不滿意質素,
聽聞是原產地的收成也失色,
本來打算不再為它浪費金錢,
偶然得到這貓山王,
真是喜出望外。
 
 
老闆叫低調一點,
所以不公開出售地點了。
 
 
 


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 真是好好吃, 吃完後今季不用再花錢買其他榴槤了。

      刪除
  2. 真係超級好物啊,呢啲佳品真係可遇不可求

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時即使有, 如果係原價, 我根本不會買, 今次也是剛巧去買東西才遇到好介紹, 天時地利人和.

      刪除
  3. 上網睇到條片有隻貓聞到榴槤糖即刻嘔,我正係同呢隻貓係同類...hahahha..我爸媽返到香港會即刻買榴槤解單思之苦,但次次食完幾耐都會比我個狗鼻聞到,佢哋而家要去公園食,仲串我虐老...hahhaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返香港都係狂食,又平又新鮮,呢度只有雪藏,又貴
      妳真係好衰,我奶奶以前都好怕嗅到,但都唔會唔比我哋係屋企食

      刪除
    2. 有一次, 我見有個阿伯在樓下公園一個人吃一個榴槤, 我現在大概明白他的苦衷了!!!
      碼頭父母每次回港, 我們都會買榴槤和鯇魚頭孝敬他們的。

      刪除