2016年7月17日 星期日

英國第十一天

FB記錄
 

英國第十一日
是日重點 參觀哈利波特影城

 從前接觸哈利波特
比較喜歡它的小說
小說一出我便留意中文譯本何時才有...
因為簡體字版本比繁體字版本更加早出版
於是我便去出售 國內書籍的書店留意
相反 對電影的熱情就不很大
甚至有一兩套還沒有看過
今天 參觀哈利波特
深深覺得將這書的文字化成畫面真不是一件容易的事
寫作固然厲害
將天馬行空的想像
利用科技、藝術、團隊努力現出實在影象
讓更多人一起投進故事中
那又是另一種厲害

 回香港之後
我要找個機會將哈利波特電影系列一口氣看一次

 公投結果 英國脫離歐盟
倫敦今天放晴


 
 


 
 











 
 
補充:
 
這哈里波特的門票,
是同行舊生替我訂的。
收到電郵後,
列印資料,
當天去到影城門口就可以換票進場。
 
我對這類影城或主題樂園一向沒有興趣,
香港的迪士尼開幕,
沒有賺過我一毫子;
聽見人家去大阪,
在環球影城排隊玩遊戲,
更覺貼錢買難受。
 
但沒人向我推介其他影城,
哈里波特影城卻有不同朋友向我推介過。
 
見它其實不遠,
在倫敦市中心一個大的火車站轉乘另一條鐵路,
便有接駁巴士直達影城了。
(但實在不明為何接駁車要另外收費,真是搶錢。)
 
入去後借一個導賞器,便可收聽簡介,
我借了一個普通話廣播的,
一邊看一邊聽,
對這系列電影的制作有了不少認識。
 
當年拍攝這電影時,
一眾主角、配角和閒角都是小演員,
原來為了配合童工的工時上限和學習生活,
電影公司還要安排他們輪班拍攝和上課。
 
此外,
電影中種種道具,
大如一輪火車,
小如魔法總部某個官員辦公室內的貓兒掛畫,
全部得來不易。
 
聽著這些介紹,
令我不禁生出敬意,
覺得拍攝電影的人真是偉大的逐夢者啊!
 
 
由很久之前開始,
我每次進戲院看電影,
看罷電影預告,
我都充滿期待,
覺得入場觀看這些即將上映的電影,
一定是生活中美好的經歷。
 
 
 
 


10 則留言:

  1. Professor Umbridgeo嘅辦公室好靚!如有機會,我都想去呢個影城睇下。
    我都係鍾意書多過電影,仲覺得電影第一集好悶。不過睇睇下,都鍾意咗套戲,可能係套戲將書入面嘅世界同角色形象化,啲演員又討好,而且後來拍得出果種dark味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那班小演員已經長大成人, 真是時光飛逝, 無論睇書定睇戲, 都好似無幾耐之前的事, 果時我仲瞓係梳化睇書, 完全未有老花添啊.

      刪除
  2. 我始終都係鐘意睇繁體字多D

    回覆刪除
  3. 哈利波特吸引了不少大人細路,我都睇遏第一集。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我有時間, 真係要一口氣重溫咁多集.

      刪除
  4. 咁你下次外遊如果去開Scotland, 記得要去探訪Harry Potter既拍攝場地 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再去英國, 可能要等幾年了, 去左兩次, 錢同時間都要留俾另一個地方哩.

      刪除
  5. 我只看了第一集 HARRY PORTER所以未有好奇心去這個影城。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都無興趣去影城, 依個係第一個, 亦可能只此一個。

      刪除