2013年9月5日 星期四

月餅工程

月餅工程正以龜速進行
 
 
先前的花模壞了,
買另一個時也買了幾個新的花片,
因線條簡單,
焗出來的效果令我驚喜.
 
 
 
今年還買了禮盒,
載起來自己看了也覺大方得體啊!
 
 
碼頭訂了兩盒送給朋友,
我還想送一些給同事,
吃過的人有人想encore,
對不起,
要明年才能滿足他們的要求了.
 
這是跟葉潤發師父學的奶皇月,
他就是現在名滿香江的嘉麟樓奶皇月的創始人,
所以,
我這些成品是很難不好吃的.
 
碼頭最幸福,
已吃了三次出爐月餅,
我也總共吃了一個.
 
一個夠了,
這小東西,
很多牛油啊糖啊椰奶的啊!


27 則留言:

  1. 真的做得好靚靚,好吃的東西多宜小嘗.

    回覆刪除
  2. 真的做得好靚靚,好吃的東西多宜小嘗.

    回覆刪除
  3. 真的做得好靚靚,好吃的東西多宜小嘗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 實不相瞞, 其實我不吃奶皇的, 若不是做得這麼好吃, 我真是連一啖也不吃啊!

      刪除
  4. 用了禮盒, 高貴了, 真的好似賣的。 好professional!

    回覆刪除
  5. 正啊!
    好想学整奶皇啊~!

    回覆刪除
  6. 嘩! 直情同出面賣既無分別呢 Q-Q

    回覆刪除
  7. 厲害呀!唔做老師,都有門手藝了!嘻嘻!
    (搬家了特別過來扣扣門,問過安!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心你咁少寫blog的blog都可以係依個環境保持到聯絡啊!

      刪除
  8. 我都想訂~~有點唔知醜添:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,明年你再提我,今年真係額滿了.

      刪除
  9. 我做了人生第一盤月餅, 我覺得味道似鳳梨酥多d

    回覆刪除
  10. 老師的月餅做得很靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 仲未知你係雅虎入面邊位網友啊.

      刪除
  11. 好靚呀!!!! 我預習果批都係跟佢食譜!!! 我都得唔夠酥脆! = (

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同 so san 都好有研究, 我覺得同焗得透唔透都有少少關係,我頭尾焗七至八分鐘,中間放係焗爐唔同位置, 都好花精神啊. 所以我覺得到第三日都頂得住啊.

      刪除
  12. 整得好靚呀, 我今年好懶, 唔整 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係今年先咁神心, 整開年年整, 朋友鍾意食啊.

      刪除
  13. 好靚, 我今年開爐兩次, 一次比一次差, 唉, 手藝唔好, 同自己果爐又唔夾, 可能係時候分手呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 工多藝熟, 唔好放棄啊, 送俾朋友, 佢地好開心呢.

      刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除