2013年9月3日 星期二

開學第二天

        開學第二天, 節目是見家長, 入禮堂做講座, 見校長, 見學生, 和學生一起見校長, 開會, 開另一個會, 見家長, 再見校長.

        不計早上在家喝的那杯蜜糖, 早上十一點喝第一口水和吃早餐, 一點五十分用十分鐘吃飯.

        學校工作, 是沒有發展期的, 每天每刻都站在山頂, 全面作戰.

        今天見了兩個家長, 一個是麻元XX教主化身, 要兒子離開精英班, 理由是他會有很大壓力. 兩個姐姐已是例子. 問得清楚一點, 原來家裡規定九時上床, 但兩個姐姐很忙. 有多忙? 是九時半才可以上床!!!!!!

         另一個, 令我擔心, 認識她六年, 一直知道她有精神分裂. 這次見面, 情況很差. 我跟校長交代, 重點是我們要保護自己, 不要惹她了, 因為她已不停投訴她兩個姐姐害她.

          還要寫一份指引.......

          還要在十月初出版一本小冊子. 說好了是12頁的, 現在忽然變成20-24頁.......


          六時十五分, 我在教員室大叫:

          我要講粗口.

          我前世做錯事, 所以今世做訓導.

      - - - - - -

           看見新同事做了powerpoint預備明天的課堂, 實在羨慕, 現在我的時間完全都不是用在教書上了. 好好備課, 好像變成好遙遠的事.


3.9.2013下午8:00  不知怎的, 電腦顯示登出網誌的時間總是不對的.





24 則留言:

  1. 老師的工作~~其中一項難做是面對不同的家長,好明白﹗加油﹗

    回覆刪除
  2. 我也遇上同一個問題,剛解決了。

    設定->語言和格式->時區:選GMT+08:00香港

    便成啦!

    btw, 加油!!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 你去睇依個blog,佢教左好多有用技巧啊.
      http://ohtria.blogspot.hk/

      刪除
  4. 麻元XX, 真係好耐無聽過呢個名呀! 係咪其實只係爸爸想早啲瞓覺咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔係, 佢係有問題. 尋日明明話自己請假黎, 今日再走黎學校,話自己退左休, 以前係警察, 有份追捕葉繼歡!!!!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 唉, 我有時都懷疑自己唔係好做得到.

      刪除
  6. 你喺教員室大叫....我喺屋企大叫.... 比呢個新 blog 攪到團團轉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係神奇, 我自己應你時, 我係BBQ, 我去你度留言時, 我就係張某! 真係精神分裂啊.

      刪除
  7. 回覆
    1. 咁, 首先要添D油啊!! 你要多D出BLOG啊!

      刪除
  8. 回覆
    1. 就係九月一日, 那天才發現自己係有一個戶口的, 可能以前為了留言給人開了一個.

      刪除
  9. 现代老師難做....加油!

    回覆刪除
  10. 在BLOGGER網頁, 設定, 更換時區便可以了。

    回覆刪除
  11. 而家古怪家長何其多, 仔女讀大學, 都仲要陪返學, BBQ 你要努力啦!

    回覆刪除